1. New product sourcing & development:
- Conduct market research & analysis to identify customer needs and product opportunities. Keep updating market trends via market observation, market visits.
- Identify category growth's opportunities. Work with category head to establish plans and goals for each product sourcing/ development project. This includes setting objectives, product KPIs & timeline.
- Source products & suppliers to deliver project's objectives. Ensure competitive edge in terms of selling price, commercial margin, product modernity and quality.
2. Sale strategy & category management:
- Implement and evaluate the effectiveness of product display to optimize store layout.
- Develop sales strategies to manage retail prices, run campaigns, other sales & marketing programs and optimize investments suppliers.
- Responsible for sales and gross profit according to set KPI and inventory turnover management.
- Manage current and potential customer database, analyze customer's needs and behaviors to improve customers experience.
- Keep track of product & category performance
- Develop plan to improve category growth
3. Suppliers management:
- Identify, establish and grow strategic partnerships
- Negotiate trade terms/contracts annually/ investment with suppliers
- Proactive to develop supplier network (local & international)
4. Cross-function collaboration
- Work closely with stores, planning team, QA & compliance team, Social content & Visual team to deliver business's objective
***About Concung.com
Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
Working place: 14th Floor, Phu My Hung Tower, Tan Phu Ward, Dist. 7, HCMC
Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
Working place: 14th Floor, Phu My Hung Tower, Tan Phu Ward, Dist. 7, HCMCYêu Cầu Công Việc
- University graduate & above. GPA greater than 7.5 is a plus
- 6 months of proven business development/ merchandising/ product development/ marketing experience is a plus
- Good with numbers, strong communication, enthusiastic, honest, hardworking
- Strong negotiation & communication skills in both English & Vietnamese
- Strong business development, planning skills & analytical ability
- Ability to adapt quickly & work under a fast-space environment
- The passion of the merchandise career and passion of sale
***Benefit
Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
Participate in the Employee Stock Option Program
Work in a dynamic, open, creative environment
Regular training, company team building, birthday bonusChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CÔNG TY TNHH VIỆT NAM CAMCOM thuộc tập đoàn CAMCOM GROUP là tập đoàn hoạt động về lĩnh vực cung ứng nhân lực lớn hàng đầu tại Nhật Bản trong lĩnh vực tư vấn việc làm, BPO ( dịch vụ nhập liệu ). Với lịch sử hình thành lâu đời và đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, chúng tôi luôn luôn nhận được tín nhiệm cao từ phía các doanh nghiệp đối tác. Bên cạnh đó, chúng tôi cũng cung cấp thông tin về doanh nghiệp và hỗ trợ tư vấn giới thiệu việc làm cho người Việt Nam và người Philippin sống tại Nhật Bản.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là kết nối nhu cầu nhân lực nước ngoài của doanh nghiệp Nhật Bản với nhu cầu phát triển chuyên môn của nguồn nhân lực Việt Nam. Cùng với đó, bằng cách tạo ra vòng tuần hoàn cung ứng nguồn nhân lực Việt Nam và Nhật Bản, chúng tôi mong rằng có thể tạo ra công việc tốt cho người lao động làm việc tại Nhật Bản trở về Việt Nam và có thể tiếp tục phát triển sự nghiệp.