- Keeping relationships and communications with the suppliers to have the technical consultation of product development; project pipeline and to have the latest information about products and services offered by the company.
- Writing business proposals for new suppliers.
- Conducting research to identify new markets and customer needs; identifying opportunities for new - products, services or applications that will increase revenue or improve efficiency in operations.
- Cultivating a detailed understanding of a business' products and value proposition; local and international industry trends.
- Liaising with colleagues to develop sales and marketing strategies.
- Pursuing leads and moving them through the sales cycles.
- Training product knowledge for sales team.
- Meeting the customers (with or without sales colleagues) to determine their needs and to offer them technical solutions.
- Building long-term relationships with new and existing customers.
- Keeping relationships and communications with the universities, consultant companies to get technical consultation of product development and to proceed experiments, prototype of formula accordingly with sales and marketing strategies.Education:
- Degree in Pharmacy/Medicinal Practice (prefer) or Chemical Engineering or relevant major
Work Experience:
- At least 02 years' experience in the Technical Sales or open for R&D role of medicine manufacturers/companies (experience in Solid oral dosage is preferable)
Functional Skills And Knowledge:
- Proficiency English communication
- Good communication skills and presentation skills
- Negotiation skills
- Interpersonnal skillsThưởng
13 payment + Performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
PTI
Đào tạo
More enhance training courses
Được thành lập bởi Chủ tịch Sen-Mei Cheng và hai anh trai của ông vào năm 1979, Taiwan Paiho Limited đã được công nhận trên toàn cầu về ốc vít cảm ứng Trihook. Từ OEM truyền thống đến ODM, Công ty đã nâng cấp đáng kể khả năng R&D và đang bán sản phẩm của mình cho 20 thương hiệu giày thể thao hàng đầu thế giới. Nó đã tạo dựng được danh tiếng tốt trên thị trường đồ thể thao toàn cầu bằng cách liên tục tạo ra giá trị sản phẩm mới và dẫn đầu các thương hiệu lớn bằng cách sử dụng các sản phẩm sáng tạo.
Với kinh nghiệm dày dặn trong lĩnh vực sản xuất giày, may mặc và vật tư y tế, Tập đoàn Paiho sở hữu các cơ sở sản xuất tại Đài Loan, Trung Quốc (Vô Tích và Đông Quan), Việt Nam, Indonesia. Ngoài ra, Tập đoàn còn thành lập cơ sở tiếp thị và kho hàng tại California, Hoa Kỳ, cung cấp dây buộc cảm ứng, vải dệt kỹ thuật số, vải co dãn 4 chiều, thun, thun, vải, dây giày, vật liệu phản quang, logo 2D/3D, gia công vật liệu, móc đúc và các sản phẩm than tre.
Thông qua các triển lãm chuyên nghiệp về vải, may mặc và giày dép, Paiho Đài Loan đã thiết lập mối quan hệ kinh doanh thành công với các thương hiệu nổi tiếng thế giới.