Lead Generation & Qualification:
Actively prospect for new leads through cold calling, emailing, networking, and attending industry events.
Qualify leads based on BANT (budget, authority, need, timeline) criteria to ensure they are a good fit for LygiaVien's products and services.
Opportunity Management:
Convert qualified leads into opportunities by conducting needs analysis, creating tailored proposals, and negotiating terms.
Collaborate with BDMs/KAMs to develop and execute sales strategies for specific opportunities.
Account Management:
Manage existing accounts, building strong relationships with customers and ensuring their ongoing satisfaction.
Identify upsell and cross-sell opportunities within existing accounts.
Resolve customer issues and complaints in a timely and professional manner.
Actively prospect for new leads through cold calling, emailing, networking, and attending industry events.
Qualify leads based on BANT (budget, authority, need, timeline) criteria to ensure they are a good fit for LygiaVien's products and services.
Convert qualified leads into opportunities by conducting needs analysis, creating tailored proposals, and negotiating terms.
Collaborate with BDMs/KAMs to develop and execute sales strategies for specific opportunities.
Manage existing accounts, building strong relationships with customers and ensuring their ongoing satisfaction.
Identify upsell and cross-sell opportunities within existing accounts.
Resolve customer issues and complaints in a timely and professional manner.Yêu Cầu Công Việc
Proven sales experience in Hospitality, Beverage,Culinary, or related field
1-3 years of experience in Sales, preferably in the food service industry.
Strong communication, negotiation, and relationship-building skills.
Team-working in fast-paced environment, collaboration skills
Proficiency in using Salesforce CRM and Microsoft Office Suite.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Được thành lập bởi Chủ tịch Sen-Mei Cheng và hai anh trai của ông vào năm 1979, Taiwan Paiho Limited đã được công nhận trên toàn cầu về ốc vít cảm ứng Trihook. Từ OEM truyền thống đến ODM, Công ty đã nâng cấp đáng kể khả năng R&D và đang bán sản phẩm của mình cho 20 thương hiệu giày thể thao hàng đầu thế giới. Nó đã tạo dựng được danh tiếng tốt trên thị trường đồ thể thao toàn cầu bằng cách liên tục tạo ra giá trị sản phẩm mới và dẫn đầu các thương hiệu lớn bằng cách sử dụng các sản phẩm sáng tạo.
Với kinh nghiệm dày dặn trong lĩnh vực sản xuất giày, may mặc và vật tư y tế, Tập đoàn Paiho sở hữu các cơ sở sản xuất tại Đài Loan, Trung Quốc (Vô Tích và Đông Quan), Việt Nam, Indonesia. Ngoài ra, Tập đoàn còn thành lập cơ sở tiếp thị và kho hàng tại California, Hoa Kỳ, cung cấp dây buộc cảm ứng, vải dệt kỹ thuật số, vải co dãn 4 chiều, thun, thun, vải, dây giày, vật liệu phản quang, logo 2D/3D, gia công vật liệu, móc đúc và các sản phẩm than tre.
Thông qua các triển lãm chuyên nghiệp về vải, may mặc và giày dép, Paiho Đài Loan đã thiết lập mối quan hệ kinh doanh thành công với các thương hiệu nổi tiếng thế giới.