Chi tiết công việc
- Dream Big: Ambitious, passionate and achieve MASSIVE goals.
- Customer-centric: We care about our customers and strive to provide them with the best
- solutions.
- Celebrate both Success & Failure: Rejoicing the wins but also reflecting, learning & improving proactively when there are defeats.
- Honesty and Integrity: We appreciate respectful feedback.
- Problem Solver: You’re a fixer and not a complainer.
- Actionable: Work fast, make SMART decisions fast, move fast with conviction.
- Expand partnerships with publications in emerging markets, particularly in Italy.
- Research markets, identify potential partners, and establish mutually beneficial partnerships to extend their reach.
- Follow an outreach strategy, prospecting process, and tracking system to monitor and track leads.
- Deliver sales pitches to local stakeholders to cultivate relationships and promote the content syndication program.
- Collaborate with internal teams, such as content and product managers, to ensure a seamless onboarding process.
- Monitor content usage to ensure that it is properly tracked and follows syndication standards.
- Prepare sales pitch materials, website and blog content to raise awareness about the lockscreen solution.
- Minimum 1 years of experience in business development, partnerships or a related field, preferably in the advertising and marketing industry.
- Strong communication and presentation skills, both oral and written in English and Italian communication, negotiation, and interpersonal skills, with the ability to build and maintain relationships with partners and internal stakeholders.
- Familiarity with content distribution and syndication, as well as media industry trends and best practices.
- Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
- Team building, Happy Hour every week.
- Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
- Incentive will be added based on employee’s performance.
- 13th month bonus is provided based on performance.
Được thành lập bởi Chủ tịch Sen-Mei Cheng và hai anh trai của ông vào năm 1979, Taiwan Paiho Limited đã được công nhận trên toàn cầu về ốc vít cảm ứng Trihook. Từ OEM truyền thống đến ODM, Công ty đã nâng cấp đáng kể khả năng R&D và đang bán sản phẩm của mình cho 20 thương hiệu giày thể thao hàng đầu thế giới. Nó đã tạo dựng được danh tiếng tốt trên thị trường đồ thể thao toàn cầu bằng cách liên tục tạo ra giá trị sản phẩm mới và dẫn đầu các thương hiệu lớn bằng cách sử dụng các sản phẩm sáng tạo.
Với kinh nghiệm dày dặn trong lĩnh vực sản xuất giày, may mặc và vật tư y tế, Tập đoàn Paiho sở hữu các cơ sở sản xuất tại Đài Loan, Trung Quốc (Vô Tích và Đông Quan), Việt Nam, Indonesia. Ngoài ra, Tập đoàn còn thành lập cơ sở tiếp thị và kho hàng tại California, Hoa Kỳ, cung cấp dây buộc cảm ứng, vải dệt kỹ thuật số, vải co dãn 4 chiều, thun, thun, vải, dây giày, vật liệu phản quang, logo 2D/3D, gia công vật liệu, móc đúc và các sản phẩm than tre.
Thông qua các triển lãm chuyên nghiệp về vải, may mặc và giày dép, Paiho Đài Loan đã thiết lập mối quan hệ kinh doanh thành công với các thương hiệu nổi tiếng thế giới.