Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
You’ll be responsible for assisting the marketing department for all Minthacare brands. Your main goal is to coordinate with different channels (online and offline) to ensure good implementation of marketing campaigns defined by the management and ensure all targets are achieved.
Scope of Responsibilities
- Trade activities Monitoring following projects: Coordinating well with other team (Medical, Retail) to implement POSM, promotion box,... ensure following the campaign timeline and quantity
- Manage the activity performance in collaborating with key commercial retailers: Monitor partnership activities with retailers: monthly social post, minigame, livestream planning,…
- Promotion: Keep & checking POSM/ GWP stock (local production)
- Evaluation & Report: Monitor and report for activation and in-mall events
- Budget Management: Follow up all the cost of Trade Consumer Team
- Cross Functional Collaboration: Extensive cross-functional collaboration including with field sales, brand marketing, designer and finance.
- Follow up operational tasks: Follow up and manage well the paperwork related to BTL activities: promotion registration, supplier/agency documents,…
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business and any relevant discipline.
- At least 1 year of experience in trade marketing (FMCG, Beauty or Cosmetic)
- Good working attitude and logical thinking.
- Good at English Communication, proficiency in MS Office.
- Have knowledge in design and contents.
- Willing to travel upon job required
Benefit
- Liberty Health Insurance
- Full SHUI of Basic salary
- 13th-month salary
- Yearly bonus
- Discount code for employee
- Happy hour party, team building party, company trip, ...
- Professional working environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Con người chính là tài sản quý nhất của mỗi doanh nghiệp, là nền tảng cơ bản để doanh nghiệp phát triển, vì vậy tại Vilapa chúng tôi luôn xây dựng một môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện với nhiều chính sách chăm sóc, đãi ngộ và nhiều cơ hội phát triển để nhân viên có thể phát triển bản thân và an tâm cống hiến cho doanh nghiệp.Sau hơn 5 năm hình thành và phát triển, Vilapa đã mở rộng các hình thức kinh doanh như: lắp đặt và sửa chữa thiết bị văn phòng, lập trình phần mềm máy tính, lắp đặt và sửa chữa hệ thống an ninh, camera, cửa tự động.....