- NEW PRODUCT LAUNCH
- Collect & analyze consumer, market insights / competitors and sales data to define marketing plan to to make recommendations to management
- Develop and lead assigned campaign strategy & planning to achieve business objectives.
- Channel activity planning
- Take responsibilities for assigned product launch in collaboration with online & offline channel, education, demand planning: Promotion scheme (bundle, minisize, GWP/ O+O activities/ POS development)
- Define campaign communication idea is relevant with local customer insights and brand equity
- Take ownership for IMC, A&P of assigned franchises/launches to drive sales & build brand love/equity
- Coordinate with Media, Advocacy, Retail, Education & Merchandising for consumer/retail excellence to achieve outstanding visibility, brand image, key message and service
- DAILY TASK
Trade Maximization
- Collaboratively works with KAMs to create account specific promo plans (display + flyer)
- Manage Category PLV Budget
- BA education document & keep track with Edu team
- Planogram keep track with Merchandising
- At least 2 years of experience in Assistant Brand Manager with FMCG background. Beauty lover is preferred
- Winning spirit & problem-solver.
- Make-it-happen spirit
- Strategic thinking & entrepreneurship
- Flexible & agile
- Detailed-oriented
- High responsibility with can do attitude
- Stakeholder management skills
- Eager to learn, eager to share
Kể từ khi thành lập vào năm 2008, Vitalify Asia đã tham gia phát triển phần mềm tập trung vào thiết bị di động để đạt được tầm nhìn "mang lại hạnh phúc thông qua Internet. Với mục tiêu trở thành một nhóm chuyên nghiệp thực sự có thể cạnh tranh trên quy mô toàn cầu, mỗi kỹ sư/thành viên Thủ tướng sẽ mở rộng vai trò và phạm vi trách nhiệm của mình, đồng thời cam kết mang lại giá trị cho người dùng với cơ cấu nhóm nhỏ ưu tú, đó là chính sách phát triển của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chúng tôi sẽ tạo ra nhiều sản phẩm “Made In Vietnam” và bán chúng trên khắp thế giới. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi sẽ tiếp tục nỗ lực cải thiện hàng ngày. Chúng tôi là một công ty phát triển ứng dụng web và di động.
Review Vitalify Asia
Ít OT. Hầu như không có. Nếu có thì có trả lương theo giờ OT.
Mức độ tự do khá cao, vì vậy cần phải tự quản lý và kỷ luật bản thân. (RV)
Công ty này về không gian thì khá ổn, văn phòng rộng rãi, đủ ánh sáng tự nhiên + đèn màu vàng khá đẹp. Giờ giấc cực kì khắt khe(rv)