Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Kể từ khi thành lập vào năm 2008, Vitalify Asia đã tham gia phát triển phần mềm tập trung vào thiết bị di động để đạt được tầm nhìn "mang lại hạnh phúc thông qua Internet. Với mục tiêu trở thành một nhóm chuyên nghiệp thực sự có thể cạnh tranh trên quy mô toàn cầu, mỗi kỹ sư/thành viên Thủ tướng sẽ mở rộng vai trò và phạm vi trách nhiệm của mình, đồng thời cam kết mang lại giá trị cho người dùng với cơ cấu nhóm nhỏ ưu tú, đó là chính sách phát triển của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chúng tôi sẽ tạo ra nhiều sản phẩm “Made In Vietnam” và bán chúng trên khắp thế giới. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi sẽ tiếp tục nỗ lực cải thiện hàng ngày. Chúng tôi là một công ty phát triển ứng dụng web và di động.
Review Vitalify Asia
Ít OT. Hầu như không có. Nếu có thì có trả lương theo giờ OT.
Mức độ tự do khá cao, vì vậy cần phải tự quản lý và kỷ luật bản thân. (RV)
Công ty này về không gian thì khá ổn, văn phòng rộng rãi, đủ ánh sáng tự nhiên + đèn màu vàng khá đẹp. Giờ giấc cực kì khắt khe(rv)