This position will be responsible to lead a team in managing the overall operations of a portfolio of properties, enhancing the value of the properties through well maintained and efficiently run facilities through effective cost management.
Job Responsibilities
- Periodic monitoring and reviewing of policies and systems to ensure relevancy, and initiate changes where necessary to improve the property management processes and procedures.
- Ensure the provision of building services meet the required standards and expenses kept within budget.
- Develop and establish good communication and relationship with tenants and suppliers.
- Coordinate and carry out improvement and upgrading works to the building or systems in response to tenant’s requirements.
- Enforce and monitor various work programs to maintain smooth and efficient operations and ensure that SOPs are adhered to.
- Manage ad-hoc projects such as improvement and upgrading works to building infrastructure and systems; and provide input on the requirements to ensure maintainability and operational needs are met.
- Manage performance of a team of technicians to perform maintenance and repair, establish and maintain a safety first culture by promoting and drive safe work practices.
- Prepare and collate information for monthly management reporting and provide analysis on variances of the expenses.
- Participate in the preparation of the annual budget.
- Degree in Building / Real Estate / Facilities Management or a related Engineering discipline.
- At least 5 years of relevant experiences and knowledge of all phases of property management, as well as procurement of property management services.
- Possess sound knowledge of building M&E systems, with experiences in monitoring Building Management Systems (BMS) and Building Automation Systems (BAS).
- Proficient in MS Office Applications (Word, PowerPoint and Excel). Experience working with SAP will be an added advantage.
- Certification as a Fire Safety and/or Green Mark Facility Manager will be an added advantage.
- Excellent team player with strong communication skills and good computer literacy.
- Ability to be ready 24/7 and to manage operations and projects simultaneously in a fast-paced environment.
(We regret that only shortlisted candidates will be notified. Mapletree Investments Pte Ltd shall not be responsible or liable to any recruitment firm or agency in connection with the receipt of any unsolicited information on any prospective candidate.)
Kể từ khi thành lập vào năm 2008, Vitalify Asia đã tham gia phát triển phần mềm tập trung vào thiết bị di động để đạt được tầm nhìn "mang lại hạnh phúc thông qua Internet. Với mục tiêu trở thành một nhóm chuyên nghiệp thực sự có thể cạnh tranh trên quy mô toàn cầu, mỗi kỹ sư/thành viên Thủ tướng sẽ mở rộng vai trò và phạm vi trách nhiệm của mình, đồng thời cam kết mang lại giá trị cho người dùng với cơ cấu nhóm nhỏ ưu tú, đó là chính sách phát triển của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chúng tôi sẽ tạo ra nhiều sản phẩm “Made In Vietnam” và bán chúng trên khắp thế giới. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi sẽ tiếp tục nỗ lực cải thiện hàng ngày. Chúng tôi là một công ty phát triển ứng dụng web và di động.
Review Vitalify Asia
Ít OT. Hầu như không có. Nếu có thì có trả lương theo giờ OT.
Mức độ tự do khá cao, vì vậy cần phải tự quản lý và kỷ luật bản thân. (RV)
Công ty này về không gian thì khá ổn, văn phòng rộng rãi, đủ ánh sáng tự nhiên + đèn màu vàng khá đẹp. Giờ giấc cực kì khắt khe(rv)