Mô tả công việc
- Market understanding and market access planning
- Implement sales & marketing activities
- Customer engagement, building and maintaining KOLs
- Ensure operational goals and financial targets are being met regularly
- Manage forecast sale out process
- Defining Customer Segmentation, market mapping and product alignment to market segments
- Focus on clinical uses, education and improving customer workflows
- Develop, maintain and deliver applications-focused training on the equipment and accessories
- Apply product and clinical knowledge to troubleshoot and resolve customer issues where needed
- Expert knowledge of product's features, benefits, product application, diagnostics and treatment procedure through training programs
- Knowledge and understanding of competitive products
- Product and solution presentation for customers
- Product training for customers
- To be involved in planning and execution of marketing and promotional activities such as exhibitions, workshops, seminars etc
- Reporting on market intelligence data with market size, market share of SUR equipment
- To be fully responsible for the preparation of bids for major tenders/projects in your territory
Yêu cầu công việc
Bachelor's Degree in business administration, Biomedical, Marketing, Pharma or related fields
Experience
- 1-3 years' experience in sales and application, preferably in medical device industry
- Knowledge of the medical ophthalmology industry is priority
- Analytical skills are necessary to evaluate market trends, customer feedback, and other data to make informed decisions about product development and marketing
Knowledge / Skills / Other characteristics
- Good communication skills
- Good team player
- Sense of accountability and strong work ethic
- Strong customer focus and excellent presentation skills
- Good command of spoken and written English
Quyền lợi được hưởng
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company's performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Công ty Vũ Minh đã ra đời vào ngày 14-5-1997. Ngay từ những ngày đầu tiên chúng tôi luôn giữ vững triết lý kinh doanh từ ban đầu là chỉ cung cấp các sản phẩm có chất lượng cao nhất của các nhà sản xuất lớn, uy tín trên thế giới cùng với các dịch vụ kỹ thuật tốt nhất để có thể đem lại lợi ích thực sự, lâu dài cho khách hàng.
Trong suốt thời gian qua, cùng với sự phát triển của đất nước, nhiều bạn hàng của chúng tôi đã lớn mạnh và trở nên nổi tiếng. Công ty Vũ Minh chúng tôi tự hào cũng là một thành viên trong đó.
Hiện nay chúng tôi đã và đang hoạt động tốt trên toàn bộ lãnh thổ Việt Nam. Các bạn hàng truyền thống của chúng tôi đến từ nhiều ngành sản xuất như xi măng, điện năng, khai khoáng, chế biến thực phẩm, đồ uống và bia rượu, dệt may, sắt thép, sản xuất ô tô, xe máy, gỗ ván ép, giấy …
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1997
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành