Mô tả công việc
1. Primary job objectives
- Helping our customers maximize the value that they can get from their protein spend, they view us as their partners rather than just another supplier offering them “commodity” products at the right price
2. Key Responsibilities
- To learn about our first-grade and processing capabilities, in addition to becoming familiar with our vast portfolio products. You will spend time training with various departments to learn about and support our export operations. After this initial training period, you will support the sales team manage the day-to-day operations of key-accounts, and will also be given the opportunity to find new customers within a defined territory/channel
- Travel overseas to participate in international exhibitions; visit prospects and customers; and maintain existing customer relationships
- Present new products, their benefits and applications to meet customers demands
- Reply to customers’ inquiries via emails and phone calls
- Offer products to customers based on their requirements
- Negotiate price and other sales terms
- Follow up with the transaction until products are delivered, received, and paid
- Once receive customers’ complaints, convey to Quality Management Department and co-ordinate to reply and solve the complaints
- Be a coordinator and translator between customers and factory
- Proactively provide comments and feedback to improve workflow and communication among colleagues and departments
- Guide and arrange factory tours and audits for customers
- In coordination with marketing staff, prepare and attend exhibitions (if any) and trade shows
- Participate in weekly sales meetings to review and discuss challenges and achievements during the week
Yêu cầu công việc
- University degree in foreign trade, marketing, or economics
- Good verbal and written communications skills in English (study abroad is preferred)
- Work experience in sales or marketing B2B in Wellness/Collagen/Beauty products (advantage)
- Good communication and negotiation skills
- Available for traveling as necessary
- Excellent presentation skills and competent in using Microsoft Office tools to create professional reports and presentations
- Work efficiently and effectively as an individual and in teams
Quyền lợi được hưởng
- Full participation in social insurance, health insurance, etc.
- 13th-month bonus, holiday and Tet bonuses, etc.
- Company trips and team-building activities, etc.
- Professional working environment
- Opportunities for career advancement and job stability
Công Ty TNHH Wendler Interlining Việt Nam là chuyên gia toàn cầu trong việc xen kẽ cho áo sơ mi và áo cánh. Động lực của chúng tôi là cung cấp sự xen kẽ hoàn hảo cho các yêu cầu áo sơ mi độc đáo của bạn. Kỹ năng cốt lõi của chúng tôi là trong các loại vải dệt xen kẽ cho áo sơ mi và áo cánh. Trong hơn 40 năm, chúng tôi đã là một đối tác đáng tin cậy trong ngành công nghiệp áo sơ mi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Chất lượng cao nhất quán trong mọi phân khúc thị trường, sự đổi mới, tốc độ và đúng giờ - kết hợp với lời khuyên cá nhân và các giải pháp phù hợp cho khách hàng của chúng tôi. Chúng tôi hiện đang tuyển dụng các thành viên trong nhóm cho nhà máy khởi nghiệp của chúng tôi tại Lô D3, KCN Tam Thắng, xã Tam Thắng, thành phố Tam Kỳ, tỉnh Quảng Nam.