Mô tả công việc
- Manage purchasing tasks in the assigned scope by following the Purchasing procedure and Company policy to achieve the objectives of the Department and Company.
- Source, select, and approve suppliers for designated indirect categories in close cooperation with relevant user departments (including supplier audits when relevant).
- Work with the Marketing and Sales team to ensure the best service providers align with sales marketing strategies.
- Support user departments (Maintenance, Production, Projects, and other functions) in ensuring optimal indirect specifications are in place.
- Ensure the best possible agreements for designated Indirect categories, according to the purchasing objectives, by following the Purchasing Process and utilizing relevant contract formats (including frame agreements, etc.).
- Place and follow up orders in the system based on agreements/contracts when relevant.
- Execute invoice control according to company guidelines.
- Report on agreed KPIs including supplier performance to the Purchasing Manager.
- Other tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Foreign Trade, Supply Chain Management, Business Administration, Engineering, or related fields.
- At least 5 years' experience in Indirect Purchasing for Services (Communication, Digital media, Event,...), Maintenance, and Projects, preferably in a Manufacturing environment.
- Ability to work independently and under high pressure.
- Honesty, integrity, and process discipline.
- Structured thinking, strong analytical and problem-solving skills.
- Good negotiation, effective communication, and influencing skills.
- Collaboration and teamwork across organizations.
- Fluent in English and good computer skills (Microsoft Office, SAP/ ERP).
*** We offer:
- An international and professional working environment.
- Opportunities to work with Regional and Global team.
- Continuous learning opportunities and training activities through on-the-job training and our in-house learning Jotun Academy.
- Attractive compensation and benefits (13th month salary, performance bonus, allowances, etc.).
- Engagement activities (Outing, Teambuilding, Family Day, Sport Day, etc.).
- Healthcare for self and your family members.
- Overall health (Physical health, Mental health and Social health) programs and activities.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công Ty TNHH WORLDCRAFT LOGISTICS chuyên cung cấp các dịch vụ vận tải, kho bãi và phân phối cho cả khách hàng quốc tế và trong nước. Chúng tôi có mạng lưới đối tác và đại lý quốc tế tại hơn 35 quốc gia, khiến chúng tôi trở thành một công ty toàn cầu thực sự. Là đối tác và đại lý của các hãng tàu lớn trên toàn thế giới, chúng tôi có thể xử lý hàng hóa của khách hàng ở bất cứ đâu trên thế giới với mức giá ưu đãi và giao hàng kịp thời. Chúng tôi mang đến trải nghiệm “Bạn nói, chúng tôi làm”. Không có hàng hóa nào là quá nhỏ và không có dự án nào là quá lớn. Đội ngũ nhân viên của chúng tôi là những chuyên gia được đào tạo bài bản và có trình độ chuyên môn cao, cam kết phát triển mối quan hệ lâu dài và đáp ứng các nhu cầu cụ thể của khách hàng. Hãy thử công ty chúng tôi và bạn sẽ thấy sự khác biệt.
Review WORLDCRAFT LOGISTICS
Môi trường cơ sở vật chất tốt. Không cần thiết, không ép OT
Công ty nói nhiều hơn làm. Suốt ngày họp linh tinh, vớ vẩn không đi đúng trọng tâm
Văn hóa công ty rất toxi, hoang mang trong công việc vì bị chuyển đi khá là nhiều sang các bộ phận.