Job description
- Ensure effective operation of the financial system to promptly meet capital sources for production and business activities.
- Ensure the accounting system is operated in accordance with legal requirements and company management requirements.
* Mission:
- Operating the department (Assigning, supervising the implementation of plans, evaluating & adjusting) and Managing the implementation of the department's work (setting goals, assigning plans to employees, monitoring, mentoring, evaluating price, feedback). Recommend rewards and discipline for department employees.
- Building an accounting system: Organizing and implementing statistical accounting operations for company management purposes; Implement, maintain and innovate management accounting operations.
- Organize the implementation of accounting operations: Operate, implement, build and complete the reporting system, books, and accounting documents in accordance with the prescribed standards of the state and the company.
- Manage costs, capital and assets of the company: List costs and guide departments/divisions/units to develop annual cost plans, review and approve payment of incurred costs. Control implementation costs compared to plans/norms. Controlling data ensures correct payment, eliminating risks, including fraud and errors during the entire company's operations.
- Manage cash flow, arrange capital to serve production and business activities
- Reporting information: Establish management reporting system, financial reporting at member units, consolidated financial reporting of the Corporation.
- Control tax accounting operations, tax reporting at units and tax payment situation. Check invoices, documents, and related reports to promptly detect important violations.
- Organize dissemination and guidance on timely implementation of accounting regimes issued by the state
- Participate in identifying and evaluating financial risks; Participate in planning and risk mitigation plans; Participate in monitoring, controlling and handling risks
- Set up process/business system/management systems for responsible areas. Monitor compliance, evaluate and improve the processes in charge.
- Advise the Company's Board of Directors in accounting, ensuring management purposes.
Candidate requirements
- Have experience as chief accountant for at least 05 years at import-export companies with turnover of 300 billion/year or more
- Build accounting and management accounting systems
- Deep understanding of financial and accounting expertise and able to solve difficult and exceptional problems in operations. Understanding of legal regulations on finance and accounting
- Prepare financial reports, analytical reports, and management accounting reports in accordance with regulations and meet requirements.
- Create capital plans, cash flows, manage and use capital effectively.
- Prepare, execute and control plans
- Organize implementation, assign tasks and monitor implementation according to goals
- Systematic problem solving and decision making
- Instruct, train, and mentor employees
- Proficient in office information technology.
- Ability to work independently, proactively and creatively at work
- Need to find a good environment, stable job,
Công ty Vương Phúc Nguyên là nhà phân phối chính thức (Đơn vị cao nhất phân phối xi măng trực tiếp từ nhà máy) của các dòng xi măng kể trên tại khu vực tỉnh Bình Dương. Ngoài ra, Công ty Vương Phúc Nguyên vẫn có thể cung cấp các dòng xi măng còn lại có mặt trên thị trường với giá thành cạnh tranh, bởi: Sản lượng xi măng của Vương Phúc Nguyên ở các nhãn hàng khác vẫn rất lớn nên chúng tôi vẫn nhận được ưu đãi và chính sách trực tiếp từ nhà máy giúp cho giá xi măng ở các nhãn hàng như Badico, Fico,.. vẫn được đảm bảo bằng giá với các nhà phân phối chính thức cùng khu vực.
☑ Nhà phân phối Vương Phúc Nguyên tự hào có năng lực phân phối tốt nhất toàn khu vực Bình Dương:
− Khả năng vận tải và bốc dỡ hàng hóa cao nhờ 9 sà lan trung bình 300 tấn, tương ứng với 5600 bao xi măng mỗi chiếc,chuyên chở hàng hóa từ nhà máy đến khu vực phân phối
− Phúc Nguyên đầu tư 3 xe cẩu hàng để cấp hàng nhanh chóng cùng đội xe khoảng 40 xe tải lớn nhỏ túc trực thường xuyên tại công ty. Bên cạnh đó, Công ty có thể thuê thêm đơn vị vận chuyển nhỏ như xe lôi, xe ba gác, xe 500kg,.. để vận chuyển được cả những đơn hàng số lượng nhỏ của quý khách hàng
− Nhân viên giao hàng được đào tạo cẩn thận có kiến thức về bảo quản xi măng, có kinh nghiệm trong việc xếp đặt các loại xi măng
− Các sản phẩm bị hư hỏng hoặc kém chất lượng, công ty sẽ thu hồi và đổi trả cho quý khách.
☑ Cam kết an toàn theo quy chuẩn của nhà máy sản xuất,không trộn hàng, không thêm bớt.
☑ Nhà phân phối xi măng Vương Phúc Nguyên luôn đặt uy tín lên hàng đầu, tôn trọng khách hàng cùng với những giá cả hợp lý, quý khách sẽ được nhận vật liệu đúng thời gian, trung thực trong nguồn gốc cũng như chất lượng.
Trong khoảng thời gian hơn 10 năm hoạt động, Công ty Vương Phúc Nguyên đã vận chuyển hơn 5 triệu bao xi măng tới khách hàng và đối tác trong suốt thời gian qua.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2011
Mission
Mang lại lợi ích thiết thực và bền vững cho Khách hàng.