Mô tả công việc
Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.
Maintains an efficient and accurate filing system to record all sales agreements, contracts and quotations
Submits Sales report to Sales Manager and provides reporting of business booked to Sales Coordinator for consolidation.
Entertains and conducts hotel inspections to clients whenever required.
Establishes and maintains strong relationship with the established clientele and constantly explores into new business opportunities.
Liaises and works closely with the related operation departments ensuring guest's requests and expectations are being met.
Handles guest and associate enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems.
Achieve the personal target contributing to the Sales revenue and follows up sales leads to identify prospect.
Assists to conduct extensive competitor research and maintains excellent Product Knowledge of the Hotel.
Professionally conducts routine telemarketing activities to identify new accounts.
Systematically and efficiently calls on allocated Accounts within assigned sector and reports findings and opportunities to the Sales Manager/ Director of Sales.
Assists the Sales Managers to follow up on all matters in the absence of the Sales Manager.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Understands and strictly adhere to Rules and Regulations established in the Associate Handbook and the hotel’s policies concerning fire, hygiene, health and safety
Attends training sessions and meetings as and when required.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills.
Yêu cầu công việc
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills
Yêu cầu hồ sơ
• Direct application to: Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1
Với hơn 10 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực đóng thùng xe tải, Tổng Đại Lý Xe Tải Miền Nam tự tin với đội ngũ kĩ sư, đội ngũ nhân công với nhiều kinh nghiệm trong nghề và nhiều chuyên gia đăng kiểm, đăng kí, cải tạo tất cả các loại xe. Công ty Ô TÔ MIỀN NAM cam kết tạo ra những sản phẩm mới và vững chắc nhất điều này thể hiện rõ qua chất lượng của mỗi sản phẩm.
Chính vì vậy để đáp ứng cho nhu cầu công việc của Quý khách hàng, Ô Tô Miền Nam đã cho ra đời xưởng dịch vụ bảo hành, sửa chữa với mong muốn đáp ứng tối đa nhu cầu công việc của mọi khách hàng. Chúng tôi cam kết đồng hành với Khách hàng trên mọi chặng đường dài.
Mỗi dòng sản phẩm chất lượng được đưa ra thị trường, đáp ứng nhu cầu của mọi khách hàng. Sự hài lòng về chất lượng, mẫu mã, cung cách phục vụ của nhân viên…Tất cả đã nói lên thương hiệu bàn tay vàng của Ô Tô Miền Nam.
Mỗi chặng đường đi qua trên đất nước Việt đều in đậm dấu xe lăn bánh của Ô Tô Miền Nam. Với sứ mệnh “hết lòng vì nhu cầu của khách hàng”, Ô Tô Miền Nam luôn phấn đấu trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu về lĩnh vực kinh doanh xe tải.
Ngoài ra, các dòng xe du lịch, xe hơi, xe bus…cũng đang ngày một tung ra thị trường với chất lượng đạt chuẩn thông qua sự kiểm tra, xét duyệt của sở giao thông vận tải. Tất cả những điều đó đã làm cho Ô Tô Miền Nam luôn đứng ở vị trí số 1 trong lòng của hàng triệu khách hàng.
Với phương châm “Chất lượng vĩnh cửu – Vững bước tiên phong” chúng tôi cam kết phục vụ tốt nhất nhu cầu và lợi ích của khách hàng.
Hệ thống showroom Ô Tô Miền Nam ngày càng được mở rộng với nhiều chi nhánh, đáp ứng và phục vụ tối ưu nhu cầu của bạn đồng hành trên mọi vùng miền của đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Chương trình “Khuyến mãi 100% thuế trước bạ – Ô Tô Miền Nam”
- 2013: Tổng Công Ty XNK Ô Tô Miền Nam được thành lập
Mission
Với phương châm “Chất lượng vĩnh cửu – Vững bước tiên phong” chúng tôi cam kết phục vụ tốt nhất nhu cầu và lợi ích của khách hàng.