Responsibilities
- Issue Sales Invoices: Create and send invoices to customers for services provided.
- Verify and Sort Incoming Invoices: Review and organize invoices received from vendors for accuracy and proper processing.
- Data Entry in Accounting Software: Accurately record financial transactions into the accounting system.
- Create weekly Bank payment order: Compile and send email for approval 2 times per week.
- Generate Tax Reports: Prepare and file tax returns, such as VAT and income tax declarations, following tax regulations.
- Monitor and Respond to Emails in English: Effectively manage and respond to English-language emails from clients, vendors, or other stakeholders.
- Edit English Accounting Documents: Review and edit English accounting documents, such as Contract , reports to ensure accuracy, clarity, and adherence to accounting standards..
Qualifications
- Recent graduate with a Bachelor's degree in Accounting, Finance, or a related field.
- Strong understanding of accounting principles and practices.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Eagerness to learn and grow in a fast-paced environment
CÔNG TY TNHH XUẤT NHẬP KHẨU EAST SEA (East Sea Group)- thương hiệu lớn của chúng tôi bao gồm East Sea Travel & Air Service, Vivavivu, EST.TRAVEL. Mạng lưới đại diện các hãng hàng không của chúng tôi bao gồm 4 thương hiệu trên toàn thế giới như Galileo, Delta Air Lines, South African Airways và Finnar. Năm 2018, chúng tôi tự hào trở thành đại diện của Hotelspro tại Đông Dương - hệ thống đặt phòng khách sạn và hoạt động du lịch tốt nhất thế giới hàng đầu thế giới. Sứ mệnh của East Sea Group là giúp mọi người khám phá thế giới bằng sự sáng tạo và chân thực.Trải qua 25 năm hình thành và phát triển, Tập đoàn Biển Đông đã đạt được nhiều cột mốc quan trọng trong lĩnh vực kinh doanh hàng không và du lịch. Chúng tôi không bao giờ ngừng tối ưu hóa dịch vụ của mình để tăng thêm giá trị cho khách hàng và đối tác.