- Processing orders on system and Reconciliation: Verifying orders, including customers' personal information and payment details; Receiving and processing purchase orders on system; Liaise with other departments to ensure timely deliveries; Issuing sales transaction invoices with accounting team.
- Processing orders with payment via Payoo: Verification of price & fees according to regulations.
- Processing orders on Ecommerce: Track, check to receive orders from customers buying online. Processing orders for delivery.
- Make sales reports and redemption reports for Sales Team or Client.
- Track orders running campaign, interact with related departments to collect acceptance data, provide accounting to perform payment reconciliation.
- After-sales services: Receive and support the internal handling of product- related after providing to customers at customer's request. Problem solving for any issues might occur - cooperate/align with Sales before acting.
- Handle requests for other tasks as directed by Line management or Superior management./p/p- Minimum 03-04 years of experience at relevant positions; Proven work experience as a Sales administrator or Sales support agent.
- Hands on experience with CRM software, handle Order on system and MS Office (MS Excel in particular); Proficiency with word processing and spreadsheet software.
- Advanced knowledge of administrative recordkeeping.
- Familiarity with sales reports and sales records.
- Excellent organizational and multitasking skills.
- Ability to work under strict deadlines.
-Careful and detail-oriented.
- Honest and trustworthy.
- Honest communication, team player, comfortable dealing with middle management at large International and Vietnamese corporations if any.
- Basic English is required
Why you'll love working here
- Working time from Monday to Friday (09:00 am - 18:00 pm).
- Good chance to study and develop career path stably with internal promotion and rotation.
- 100% statutory insurance contribution as per the labor law.
- Bao Viet Healthcare insurance.
- 100% gross salary in probation.
- 12 Annual Leave (AL) per year + extra 1 AL per extra working year.
- Annual bonus: depending on business & individual performance.
- Annual salary review.
- ESOP allows you to financially share in our future success.
- Other rewards: 5-star, employee of the month (EOTM), employee of the year (EOTY), loyalty employee (3-year, 5-year, 8-year, etc.)
- Internal Activities: General Meeting, Company Trip, International Women's Day, Vietnamese Women's Day Mid-Autumn Festival, Family Day, Christmas, Year-end Party, etc./p/pChăm sóc sức khoẻ
Healthcare insurance added
Giải thưởng
Rewards on performance
Hoạt động nhóm
Monthly activities
Công Ty TNHH Yamato Protec Đồng Nai là doanh nghiệp FDI với vốn 100% từ Nhật Bản. Kể từ những ngày thành lập năm 1918, Tập đoàn Yamato Protec đã không ngừng nghiên cứu để cho ra đời nhiều dòng sản phẩm chữa cháy.
- Hiện Yamato Protec chuyên sản xuất, cung cấp các thiết bị pccc như thang thoát hiểm, bình chữa cháy, thiết bị báo cháy, thiết bị báo động, hệ thống báo cháy, hệ thống chữa cháy, thiết bị chữa cháy tự động,.. và dịch vụ sửa chữa, bảo trì, thi công lắp đặt, thiết kế pccc,
- Với tư cách là nhà sản xuất chuyên cung cấp hệ thống phòng cháy chữa cháy tổng hợp, Yamato Protec xây dựng một quy trình sản suất toàn diện từ công đoạn nghiên cứu, phát triển, thực nghiệm, bảo dưỡng đến tái chế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1918
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành