Mô tả công việc
- Work in shifts, work from home/ remotely
- Working schedule according to company arrangements
- Average working time 46 hours/week
- 2 days off/ week (weekday)
WHAT YOU WILL DO
- Support merchants, and customers to handle orders problems in Japanese, English as well as Vietnamese;
- Receive, investigate, and resolve customer inquiries and complaints;
- Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems, and improve the company's services;
- Manage and maintain customer information database;
- Other tasks as assigned by the manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary, bonus
- 13th-month salary, annual salary review
- Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
- Vouchers on Capichi App for employees
- Monthly and quarterly gifts ..
- Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
- A multicultural working environment
Yêu cầu công việc
- Japanese equivalent to N2 level;
- English equivalent to Toeic 700-750, or IELTS 6.0-6.5
- Good communication, self-discipline, and responsibility for work;
- No prior customer service experience is required;
- Experience in a similar position is a plus;
- Age: Prefer under 27.
Yêu cầu hồ sơ
YJLink Vina luôn đi đầu trong lĩnh vực tự động hóa nhà máy. Chúng tôi cố gắng phát triển các sản phẩm sáng tạo và đáng tin cậy để đáp ứng nhu cầu của khách hàng về dây chuyền tự động hóa.
Ngoài các sản phẩm đẳng cấp thế giới như thiết bị xử lý bo mạch, máy khắc laser và bộ định tuyến, YJLink Vina còn cung cấp đầy đủ các dịch vụ để hỗ trợ khách hàng.
YJLink Vina nỗ lực mang đến cho khách hàng những thiết bị hiệu quả, hiện đại và thông minh nhất bằng cách kết hợp công nghệ vượt trội với sự hỗ trợ tốt nhất.
Công ty có trụ sở tại Thành phố Hải Phòng, Việt Nam và được thành lập vào ngày 24 tháng 5 năm 2019. YJ Link Vina đang hoạt động tại khu vực Đông Nam Á bao gồm Ấn Độ, với các nhà phân phối của chúng tôi tại Việt Nam, Thái Lan, Philippines, Malaysia và Ấn Độ.