Mô tả công việc
Conduct supplier negotiations to secure competitive pricing and favourable terms for the procurement of goods and materials
Manage end to end import process, including coordinating with logistics providers, customs brokers and internal stakeholders to ensure on time delivery and compliance with all regulatory requirements.
Track order progress, check shipping documents from the Shipper
Co-operate with shipper, end user and customs broker to identify HS code
Create payment request following - work with Accounting to provide sufficient payment documents
Monitor supplier performance, resolve any issues and maintain effective communication channels to address concerns and maintain strong relationships
Continuously evaluate and improve sourcing strategies to drive efficiency, reduce costs and enhance product quality
Maintain accurate and up to date records of supplier contracts, pricing agreement and other relevant documentation
Stay updated on international trade regulations, tariffs and compliance requirements to ensure adherence to legal
Collaborate with others team to forecast demand, manage inventory levels and end sure timely availability of goods.
Working time 5 days/week, from Monday to Friday
Yêu cầu công việc
GPA equal 6.4 or up
Proficient in Microsoft Offices
Communicate well in English
Problem solving, communication, negotiation and data analysis
Quyền lợi được hưởng
24h Insurance (Health - Accident)
Activities (Training, Teambuilding, Sports, Birthday...)
100% Salary in probation time
Ra mắt lần đầu tiên vào năm 2015 và có trụ sở chính tại Thượng Hải, YQNLINK là nền tảng hậu cần quốc tế một cửa hàng đầu.
Ngày nay, YQNLINK cung cấp dịch vụ logistic trực tuyến giao hàng tận nơi, bao gồm FCL, LCL, vận tải hàng không, vận tải đường sắt, vận tải đường bộ, thông quan, kho bãi, bảo hiểm hàng hóa, dịch vụ vận chuyển hàng rời, v.v. Chúng tôi đã phát triển hợp tác chiến lược với các hãng vận tải hàng đầu như COSCO Shipping, Maersk Line, Sinotrans, v.v.
Nhờ công nghệ tiên tiến của chúng tôi, khách hàng của chúng tôi có thể dễ dàng đặt chỗ trực tuyến và theo dõi mọi thứ từ thiết bị PC/APP bất cứ lúc nào.
Chúng tôi có văn phòng tại Thượng Hải (HQ), Thành phố Mexico, Tokyo, Bangkok, Thành phố Hồ Chí Minh, Thâm Quyến, Ninh Ba, Hợp Phì, Thiên Tân, Thanh Đảo, Đài Loan và Quảng Châu. Kho của chúng tôi có trụ sở tại Thành phố Mexico, Los Angeles, New Jersey và Charlotte.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2015
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là đơn giản hóa trải nghiệm vận chuyển hàng hóa toàn cầu.