Mô tả công việc
Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.
Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available
room. Advise quest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to.
track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone
switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests,
questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests' satisfaction. Arrange
transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash-guests'
checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss
Prevention/Security of any reports of theft.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security.
Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe,
and secure environment.
Report work related accidents, or other injuries
manager/supervisor.
Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and safety personnel.
Policies and Procedures
Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Follow company and department policies and procedures.
Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Working with Others
Support alL co-workers and treat them with dignity and respect.
Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and
departments,
Quyền lợi được hưởng
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
2. Fluent English communication, basic computer usage
3. Minimum 1 year experience in a similar position in 5 star hotel
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Công Ty TNHH Z Management hiện đang kinh doanh 2 lĩnh vực chính:
1. LEVEL FITNESS:
Nhằm mang đến những trải nghiệm tốt nhất đến quý khách, LEVEL FITNESS luôn trang bị phòng tập bằng toàn bộ thiết bị tập luyện sử dụng dòng ARTIS của TECHNOGYM phân khúc cao cấp nhất trên toàn thị trường Việt Nam với những ưu điểm vượt trội.
Bên cạnh đó, không gian luyện tập với thiết kế tiện nghi, thoáng mát có tính riêng biệt theo từng loại máy và đồng thời phù hợp với từng khách hàng khi sử dụng các loại thiết bị tập hiện đại luôn sẵn sàng mang đến những buổi tập tràn đầy năng lượng cho một cơ thể khỏe mạnh.
2. BẤT ĐỘNG SẢN - CĂN HỘ CHO THUÊ:
B. Khi làm việc tại Z Management, bạn sẽ được:
- Được tập Gym, Bơi, Yoga, Xông hơi miễn phí tại Phòng tập tiêu chuẩn Quốc tế 5* Level fitness & Yoga.
- Cơ hội làm việc trong môi trường trẻ - năng động – thân thiện, chuyên nghiệp, hệ thống quy trình tác nghiệp rõ ràng, nhiều cơ hội thăng tiến theo năng lực.
- Làm việc hoàn toàn dân chủ với những ý kiến đóng góp được trao đổi trực tiếp với ban lãnh đạo công ty.
- Làm việc trong môi trường mở, có cơ hội tham gia các khóa đào tạo nâng cao năng lực trong và ngoài nước, được giao lưu học hỏi với các đối tác lớn tầm cỡ quốc gia và quốc tế.
- Có nhiều chương trình văn nghệ, giao lưu ngoại khóa, các buổi Team Building hay và vui nhộn.