Mô tả công việc
Control and update data in the ERP software.
Verify the accuracy of accounting entries automatically recorded in the accounting system when transactions arise from other departments.
Urge and coordinate with other departments in operating the ERP system.
Represent the Accounting Department and work closely with the ERP software provider team in all situations.
Receive feedback from departments related to accounting scope and consult with the ERP provider for resolution measures.
Contribute improvement suggestions within the department, the system, and the company.
Review the accounting entries and reconcile detailed and summarized data across departments within the company.
Check the consistency of end-of-period balances with documentation reports and ensure data balance between summarized and detailed records.
Monitor the company's receivables, including office and company-wide receivables, to propose provisions, identify, and handle the company's bad debts.
Propose methods to improve accounting practices and reporting.
Store accounting data in software according to regulations.
Reconcile and statistically detail data allocation monthly.
Record cost allocation and depreciation entries.
Be ready to perform other tasks as assigned.
Control and update data in the ERP software.
Verify the accuracy of accounting entries automatically recorded in the accounting system when transactions arise from other departments.
Urge and coordinate with other departments in operating the ERP system.
Represent the Accounting Department and work closely with the ERP software provider team in all situations.
Receive feedback from departments related to accounting scope and consult with the ERP provider for resolution measures.
Contribute improvement suggestions within the department, the system, and the company.
Review the accounting entries and reconcile detailed and summarized data across departments within the company.
Check the consistency of end-of-period balances with documentation reports and ensure data balance between summarized and detailed records.
Monitor the company's receivables, including office and company-wide receivables, to propose provisions, identify, and handle the company's bad debts.
Propose methods to improve accounting practices and reporting.
Store accounting data in software according to regulations.
Reconcile and statistically detail data allocation monthly.
Record cost allocation and depreciation entries.
Be ready to perform other tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
2 years of management accounting experience
Have professional knowledge of accounting models in manufacturing companies.
Be proficient in ERP software.
Have skills in data statistics, analysis, evaluation, and control.
Language: English
QUYỀN LỢI
Social insurance
Health Insurance
Health Check-up
Annual travel
Salary as per negotiation
Shuttle bus to Bau Bang
Quyền lợi được hưởng
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tập đoàn Domex được thành lập vào năm 1984. Tập đoàn này đã hoạt động thành công theo chiến lược xây dựng cơ sở sản xuất hàng may mặc toàn cầu và tìm nguồn cung ứng quốc tế. Nó lớn dần theo từng đợt mở rộng được thực hiện từng bước một qua sự cân nhắc kỹ càng và dần dần hình thành cho đến ngày nay. Chúng tôi tin rằng đây là con đường duy nhất để xây dựng nền tảng vững chắc và phát triển bền vững.
Vẫn còn nhiều thách thức phải đối mặt, nhiều mục tiêu cần đạt được trong tương lai, do đó chúng tôi tiếp tục hoàn thiện công tác quản lý của mình theo tiêu chuẩn cao hơn cũng như công nghệ và kỹ năng mới để cung cấp cho khách hàng dịch vụ tốt nhất, chất lượng cao nhất, giao hàng đúng hạn và cạnh tranh. giá cả. Đây là những nguyên tắc chính để điều hành công ty thành công.