- Set up a monthly budget target for ongoing facility purchase
- Collaborate closely with warehouse team frequently to validate demand for new facilities and ensure that warehouse meets budget target
- Design a launching plan for a new warehouse that fits business demand
- Work with Procurement team to conduct thorough assessments for the best vendors for new warehouse and facilities
- Optimize cost spent in purchasing new facilities and infrastructure
- Monitor warehouse capacity overtime to prepare for the next expansion
- Bachelor’s degree or above, preferably in business, supply chain, procurement, admin
- Ability to travel across the country to set up new warehouses and facilities
- Good communication and stakeholder management skills, good at team work
- Have great attention to details, well-organized
- Being fluent in English and having an international mindset is a plus
- Good critical thinking and problem-solving skills
- Experienced in MS Office (Excel, Power Point, Word) to daily job
- Can be a quick learner with the ability to handle multiple tasks simultaneously, maintain focus, and adapt to a variety of challenges
- Passion for quality and continuous improvement
Công ty TNHH HUNG WAY, được thành lập năm 1996, với khoảng 1.800 công nhân viên, tọa lạc tại Khu Chế Xuất Tân Thuận. Là một Công Ty Đài Loan, chuyên may găng tay trượt tuyết, găng tay chống rét quần thể thao và áo Jacket, chuyên sản xuất hàng hiệu, 100% xuất khẩu toàn cầu. Hàng may mặc của công ty chúng tôi được sản xuất bằng các trang thiết bị hiện đại nhưng cũng đòi hỏi sự tỉ mĩ trong từng sản phẩm.Từ khi thành lập đến nay công ty chúng tôi đã không ngừng cải tiến công nghệ, đầu tư trang thiết bị, môi trường làm việc thoáng mát, các chuyền may đều có gắn máy lạnh, đài thọ 2 tòa nhà ký túc xá, mỗi toàn 80 phòng/ 5 tầng cho công nhân ở miễn phí. Nâng cao chất lượng sản phẩm. Thường xuyên mở các lớp tập huấn để nâng cao trình độ quản lý và tay nghề công nhân.