- Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
- Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
- Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
- Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
- Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
- Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
- Training and Development (15% work load)
- Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
- Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
- Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
- Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
- Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
- Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
- Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
- Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
- Other requested tasks (about 5% workload)
- Build up and develop the company's culture with a professional image.
- Other tasks are related to this position.
Requirements
- Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
- Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
- Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
- Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
- Use OSHA mandated personal protective equipment.
- Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
- Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
- Good working behavior.
- Able to work independently and hard working in a multi task function.
- Able to solve problems well.
- Have responsibility and ability of management.
- Skill of communication in English.
- Competitive Base Salary upon profile experience
- Healthcare & Accident Insurances coverage
- 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
- Global working environment with many career development opportunities
Được thành lập năm 1970, Crystal Group là một trong những tập đoàn lớn nhất tại Hồng Kông hoạt động trong ngành dệt may với nhà máy tại nhiều quốc gia và 35,000 công nhân viên trên toàn thế giới. Tại Việt Nam, Crystal đã xây dựng nhà máy May Tinh Lợi - hiện đang hơn 10000 công nhân viên tại Hải Dương và hợp tác với nhiều nhà máy khác trong ngành Dệt May và có liên quan (giặt, thêu, mài...) để mở rộng phạm vi hoạt động của mình. Hiện tại, Crystal Group đang tiến hành xây dựng nhà máy may đồ lót tại KCN Quang Châu, tỉnh Bắc Giang. Công ty TNHH Crystal Martin ( Việt Nam) là một công ty con trực thuộc Crystal Group chúng tôi sản xuất cho các thương hiệu đồ lót nổi tiếng tại Mỹ và Châu Âu như: Victoria Secret, Maidenform, DKNY, M&S, H&M, và G.u Nhật Bản. Vì sự phát triển của nhà máy, của tập đoàn chúng tôi hân hạnh chào đón các ứng viên quan tâm và có mong muốn làm việc lâu dài tại công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2010: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review Crystal International Group
Công ty may mặc tốt nhất
Nơi tuyệt vời để làm việc
Lương thưởng hợp lý, sếp quan tâm