Mô tả công việc
• Analyze existing UOB client's interests, problems, and potential need for new products and services;
• Build and maintain new and existing customer relationships;
• Receive and process service requests for clients to achieve their transfer and have a low percentage of rejections in customer certifications;
• Continue to seek and maintain product and service knowledge;
• Remain current on applicable regulations by attending internal training programs;
• Follow commercial strategies to achieve or exceed sales targets set by management;
• Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
Yêu cầu công việc
• 0-5 years of relevant experience in financial sales and customer service preferred;
• Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication;
• Proficient computer and technology skills;
• Effective problem-solving and negotiation skills;
• Demonstrated Influencing and relationship management skills.
***We will review carefully your application and be in touch if your profile is shortlisted.
Quyền lợi được hưởng
Annual Salary Review; Performance Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy; Annual Health Check-Up Program
Nghỉ phép có lương
Staff Housing Loan Policy (Mortgage); Tenure Policy (Long-service award); Annual Paid Leave, etc.
Elements Management Group là công ty giải trí và khách sạn sang trọng có trụ sở tại Sài Gòn. Ra mắt vào năm 2017, mục tiêu duy nhất của chúng tôi là xác định lại và đặt ra tiêu chuẩn cho ngành khách sạn tại Việt Nam bằng cách tạo ra trải nghiệm độc đáo và đáng nhớ nhất cho mỗi khách hàng. EMG tin rằng có 5 yếu tố thiết yếu trong ngành Khách sạn tạo nên sự hài hòa độc đáo và là nền tảng cho Triết lý của chúng tôi: Bản chất của ngành Khách sạn.
Lửa tượng trưng cho Ẩm thực, Nước tượng trưng cho Sự pha trộn, Khí tượng trưng cho Giải trí, Đất tượng trưng cho Thiết kế, Linh hồn tượng trưng cho Chủ nhà.
Các dự án sắp ra mắt bao gồm: Sky XX – Garden & Lounge, Prime XXI – Steak and Seafood. Lai – Ẩm thực Tứ Xuyên & Quảng Đông, Towa – Ẩm thực Nhật Bản.
EMG cũng cung cấp một loạt các dịch vụ tư vấn và quản lý từ quản lý nhà hàng, quán bar, hộp đêm đến kiểm toán hoạt động và thiết kế địa điểm.