Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY GẠCH ỐP LÁT BOAO có một đội ngũ nhân viên ưu tú, thực lực hùng hậu với triết lý kinh doanh “ chất lượng sản phẩm làm nên tương lai “ để thâm nhập thị trường và sớm trở thành một trong những doanh nghiệp gốm sứ được cấp chứng nhận hệ thống quản lý chất lượng quốc tế ISO9001:2000.
Gốm sứ Boao từ lúc thành lập đến nay đã không ngừng sáng tạo ra những ý tưởng mới nhằm mục đích phát triển, công ty chúng tôi luôn chọn những sản phẩm có chất lượng tiên tiến nhất trên thế giới về làm mũi nhọn trong ngành.
Dưới sự kết hợp giữa quản lý và đội ngũ nhân viên có tố chất cao, Boao luôn biết nắm bắt thị trường để tổng hợp tối ưu hoá các sản phẩm độc đáo nhất đến cho người tiêu dùng, thực lực công ty luôn chiếm vị trí dẫn đầu trong ngành xây dựng.
Gốm sứ Boao luôn cung cấp những dòng sản phẩm chất lượng cao như dòng đá vi tinh, đá marble, gạch ốp lát ceramic, thiết bị vệ sinh…