Mô tả công việc
- Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist.
- Set up, stock, and maintain work areas.
- Inspect the cleanliness and presentation of all chinaware, glass, and silver prior to use.
- Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures.
- Follow all company and safety and security policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications.
- Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards.
- Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Ensure adherence to quality expectations and standards.
- Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print).
- Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance.
- Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand- eye coordination.
- Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps.
- Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
Supervisory Experience No supervisory experience is required.
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Nhằm mang đến những trải nghiệm ẩm thực phong phú và sự thuận tiện trong đi lại cho quý khách hàng, nhà hàng Buffet nướng lẩu Nhật Bản SAYAKA tưng bừng khai trương mở rộng về quy mô và số lượng.SAYAKA là chuỗi những nhà hàng chuyên về buffet nướng lẩu kiểu Nhật. Với menu thực đơn đa dạng lên tới gần 50 món ngon và thức uống, không gian tao nhã, ấm cúng nơi đây sẽ là điểm đến lý tưởng cho các bạn trẻ, gia đình, hay những buổi tiệc nhỏ của Công ty. Sayaka Buffet Nướng lẩu Nhật Bản hiện có chi nhánh tại: - Tầng 4 Vincom Thanh Hóa, số 27 Trần Phú, Phường Điện Biên, Thành phố Thanh Hóa. - Tầng 4 Vincom Dĩ An, Đường ĐT 743, Phường Tân Đông Hiệp, Dĩ An, Bình Dương. - Tầng 4 Vincom Biên Hòa, số 1096 Phạm Văn Thuận, phường Tân Mai, Biên Hòa, Đồng Nai. - Tầng 2, Aeon Mall Bình Dương, số 1 Đại Lộ Bình Dương, thị xã Thuận An, Bình Dương - Tầng trệt Lotte Mart Gò Vấp, 242 Nguyễn Văn Lượng, P.10, Gò Vấp. TP. HCM - Số 29A-31A, Nguyễn Ảnh Thủ, Phường Hiệp Thành, Quận 12, TP. HCM