Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB FUNCTION
• Manage and develop supplier portfolio;
• Purchase goods and services for the company;
• Negotiate prices and contracts with suppliers,
• Ensure the quality and effectiveness of OEM products.
• A procurement executive may also perform monitor supplier performance, prepare proposals and purchase orders, and resolve issues and concerns
JOB DESCRIPTION
• Research and evaluate potential vendors/ Sourcing new supplier following plan, business strategy and business/ portfolio growth
• Build and retain a strong relationship with suppliers.
• Compare and evaluate offers from suppliers.
• Prepare contracts and paperwork.
• Negotiate cost, trading terms and pricing.
• Track orders and ensure timely delivery.
• In charge of OEM finished product process and new brands purchasing
• Work with suppliers to make sure projects are on time, on quality, and on budget.
• Ensure quality of OEM products.
• Update order details (e.g. vendors, quantities, prices) into internal databases
• Prepare reports on purchases, including cost analyses.
• Cordinating with other department such as R&D, Legal, Finance, Purchasing... in product developing process with OEM partners or purchasing new products.
• Follow strictly Product development process as well as other processes of company
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENT :
• University graduation in the fields of: Economics, Foreign Trade, Import-Export, or related field;
• 01 year in a similar position, preference is given to candidates with experience in Purchasing or Cosmetic industry
• Excellent analytical skills and a structured approach to problem-solving;
• Good communication, negotiation skill;
• Be proactive and manage work effectively, willing to take on challenges
• Hard- working, careful, detail- oriented and able to work under high pressure.
• Experienced in supplier sourcing, quotation analysis & evaluation
• Good English/ Korean/ Chinese (4 skills) is a must.
• Proficient in Microsoft Word, Excel, PowerPoint, and other Procurement systems;
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện: • Training abroad opportunities
- Độ tuổi: 22 - 30
- Thời gian làm việc: Working Hours: 8:00-18:00 Mon – Thu and Fri (8:00-17:00).
- Đồng nghiệp:
• Friendly, autonomous and flexible working environment
• Opportunity to participate in many fields based on individual aspirations.
• The leadership team is persuasive to employees in all activities.
• Ability to promote quickly based on work results - Phúc lợi:
• Annual salary increase review (once a year)
• Professional working environment allows you to grow and develop fast.
• Lunch allowance and free snack
• 13th month salary and 12 days annual leave - Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.