Mô tả công việc
- Prepare drink orders for guests according to specified recipes using measuring systems. Issue, open, and serve wine/champagne bottles.
- Attend to tables in the dining area.
- Set up and maintain cleanliness and condition of bar, bar unit, tables, and other tools.
- Prepare fresh garnishes for drinks.
- Stock ice, glassware, and paper supplies.
- Restock bar with liquor and supplies.
- Transport supplies to bar set-up area.
- Wash soiled glassware.
- Remove soiled wares from bar top and tables and place in designated area.
- Anticipate and communicate replenishment needs.
- Process all payment methods.
- Count bank at end of shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank.
- Secure liquors, beers, wines, coolers, cabinets, and storage areas.
- Complete closing duties.
Safety and Security
• Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
• Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
• Use proper equipment, wear appropriate personal protective clothing (PPE), and employ correct lifting procedures, as necessary, to avoid injury.
• Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel.
• Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, and machines.
• Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
• Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
Policies and Procedures
• Protect the privacy and security of guests and coworkers.
• Follow company and department policies and procedures.
• Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
• Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
• Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
• Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least six months to one year-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.