Mô tả công việc
- Working on historical data to analyze purchasing price, suppliers capability, proposing solutions and monitoring implementation.
- Negotiation with partners about new products and cost.
- Comparing purchasing price to market fluctuation and identifying items to be dealt with.
- Understand 3C Model (Company, Competitor, Customer) and Responsible for merchandising Policy (Category, Price, Supplier, Promotion, ...)
- Make a table to analyze purchase and price data to get a long-term purchase strategy with the best price, thereby recommending to the BOD the optimal options
- Expand more suppliers as well as develop new suppliers
- Other task as BOD assign.
Yêu cầu công việc
- Age: From 25 years old and above
- Graduated: From college and above
- Language: Good at English in communicating and writing
- Knowledge:
• Job Experience: 01-year experience, especially in retail industry.
• Purchasing experience, deep knowledge about in-charge categories, newest labor market situation.
- Ability and Skill:
• Negotiation skill
• Analytical ability
• Logical thinking
Quyền lợi được hưởng
- Income from 12-15 million/month (depending on ability + experience)
- Working hours from 08:00 - 17:30 Monday to Friday weekly.
- Annual travel and team building.
- Maternity and wedding bonuses, etc. according to company regulations.
- 13th month salary bonus based on individual ability and company business revenue
- Social welfare regimes such as health insurance, social insurance, etc. according to state regulations.
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.