Mô tả công việc
- Verifies compliance with HACCP Standard requirements and Accor Food Safety & Hygiene Manual throughout the operations.
- Identifies key areas of risk in various food operations and takes preemptive remedial action.
- Provides technical advice on product labeling issues for fulfilling government requirements.
- Provides in-house food hygiene training for all food handlers, (e.g. new hires and trainees).
- Handles complaints or enquiries from customers and local food stagey and health departments on food hygiene matters.
- Represent the Hygiene and food safety department in any occasion on behalf of the Guest Experience & Project Manager - GE&PM and the company with regards food safety and hygiene concerns.
Quyền lợi được hưởng
Attractive Salary + 13th month salary
Service charge
Uniform and meal will be provided by Hotel
Company Outing trip + Staff Party
Other benefits will be shared during interview
Yêu cầu công việc
- Minimum 2 years of relevant experience in a similar capacity.
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language.
- Preferred: Environmental Health Degree or Culinary Degree.
- Strong leadership and interpersonal skills.
- 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.
Yêu cầu hồ sơ
Please submit your updated CV to hotel recruitment team
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.