Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develops and implements a Sales Action Plan that is aimed to maximize revenue potentials from all market segments;
- Carrying out daily telesales/sales calls;
- Building a good relationship with customers. Handling the business or request brought by the clients to maximise their potential requirements;
- Maintaining and developing long term relationships with customers, ensuring that our clients satisfy;
- Calculating and negotiating customer quotations to the company terms and conditions which meet both the customers and company requirements;
- Provides feedback to the Supervisor on prevailing market needs, wants, trends and challenges;
- Hunting for new business, prospects, research and development of new customers;
- Conducting and evaluating customers surveys ,resolve customer service situations;
- Represent the company in a professional manner and will fulfill any other duties assigned by the Supervisor;
- Maintain a profitable and reputable. Monitoring and managing sales growth;
- Working with Outlet Manager to improve service in the outlets base on guest comments;
- Work with Marketing team to develops and implements the Marketing Plan which includes a Events Plan, data Gathering;
- Ensuring all operational and personnel paperwork is accurate, complete and submitted on time;
Yêu Cầu Công Việc
At least 01 year experience in similar position in Hospitality Industry
At least Senior College graduation in Hospitality Management or Business Administration
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 8 Tr - 12 Tr VND
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.