Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
In charge of purchase raw materials that meet all requirements from customer with the most reasonable cost.
Receive the information about new raw material demand from production department team or manager and send the request to the supplier in proactive way to get the sample and draft quotation.
Working with international suppliers and our central purchasing department in Germany.
Close working with production team to test raw materials and follow up the results for final decision making.
Evaluating and selecting quotations base on the criteria such as : technical performance, product reliability, lead-time to delivery, life- cycle cost agains MOQ, payment term…
Ensure to follow Supplier's Approval & Performance Monitoring.
Closely work with planning team and supplier to place the order with the most suitable MOQ.
Prepare contract/ PO for approval and make sure to get the right product at the right time, right condition and right place according to the contract/PO.
Keeping a Record of the process from the receive the request, send the invitation to offer to any records regarding the performance of PO/Contract.
Support manager by getting actively involved in developing specifications as well as in appraising suppliers, developing supply strategies, evaluating performance, value/cost analysis and auditing supplier.
Ensure to follow supply objectives like quality, availability & lead-time, supplier service& responsiveness, good payment terms and low cost.
Responsible for developing and managing supplier relationships ( e.g. strategic partnership).
Yêu Cầu Công Việc
Candidate requirements:
- Working Experience:
- Minimum 3-5 years of experience in industry.
- Strong track record of performance and rapid career progression.
- Ways of Being:
- Approachable and friendly demeanor, creating a welcoming environment.
- Strong attention to detail and commitment to high standards.
- Open-minded and eager to learn new skills.
- Customer service-oriented mindset.
- Skills:
- Proficient in Microsoft Office, particularly Word and Excel.
- Excellent communication skills in both English and Vietnamese, both written and verbal.
Benefits:
- Shuttle will be provided daily from HCM – Quickpack - HCMC
- Other benefits according to the company's regulations and the Labor Law.
- Yearly Bonus based on the financial performance of the company
- Yearly Company Trip
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.