Mô tả công việc
• Perform supplier market analysis, category analysis, and supply risk analysis, and develop TCO understanding, as well as the map of how sourcing process and channels work within the locally managed category (At Market), and identify improvements to be targeted,
• Prepare and execute negotiation events seeking best TCO contracts and beneficial commercial agreements with suppliers for the locally managed categories (at Market level)
• Ensure effective contract management follow up activities are in place ( e.g. legal Contracts, purchasing info records, master data, etc).
• Establish relationships with key stakeholders to integrate category plans and outcomes in local budgets and price planning processes as required (for necessary categories)
• Ensure Compliance to Nestlé's business principles, policies, standards and Procurement Policy, Procurement Standardized Model, Nestlé Supplier Code, Best Practices, etc.
• Monitor supplier performances and give the suitable actions to ensure supply & operation
• Other assignments by Line manager, i.e: Prepare monthly KPI dashboard reports / other reports by Line Manager
Yêu cầu công việc
• Has experience in negotiation.
• Has experience in import/export process
• System and software skills
- Good business writing skills
- Communication skills
- Basic problem solving skills
Quyền lợi được hưởng
Competitive welfare regime: 13th and 14th monthly salaries; awarding achievements; bonuses on major
Chăm sóc sức khoẻ
Additional insurance: Accident 24/24; Inpatient insurance (hospitalization and surgery)
Đào tạo
Training Opportunities and Career Path Development
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.