* Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
- Deliver Food and Beverage service of high standard and in accordance with departmental standards and procedures
- Communicates to his/her superior any difficulties, guest comments and other relevant information
- Establishes and maintains effective employee working relationships
- Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled
- Attends
and participates in training sessions as scheduled
- Equipment is sorted and stored o Glassware is polished o Flatware is polished o China is clean o Waiter stations are prepared o Cutlery is placed for buffet and table service
- Tables are set
- Reservations are read and familiarized
- Special occasions are ready
- Music is on
- Lighting is on
- Outlet is ready for service and guest comfort
- Carries out effective service by ensuring:
- Guests are greeted and seated
- Daily specials are explained and up sold o Food orders are processed accurately
- Trays and tray jacks are effectively used o Food orders are taken quickly o Payment methods are handled accurately
- Working areas are cleaned and re-set quickly
- Bar is clean
- Used ashtrays are regularly cleaned
- Guests are conversed with in relation to the food and beverage products
- Carries out effective beverage service by ensuring: o Beverages are up sold and regularly replenished, abiding by responsible alcohol service regulations
- Converse with Guests about wine, advising the types and styles of wine, taking wine orders and serving wine o Promoting and selling cocktails to guests o Making and presenting cocktails
- Coffee and tea is served hot and in accordance with standard
- Take appropriate action to resolve guest complaints
- Food and beverage stock is stored in relation to hotel procedures
- Performs related duties and special projects as assigned
- Conversant with emergency evacuation and fire procedures for relevant department
- Behaves in accordance with Our Winning Ways to promote the Great Hotels Guest Love culture
* BENEFITS:
- Uniform according to hotel standard and uniform laundry service is provided
- Meal and parking lot in accordance with working shifts is provided
- Access to Clinic service, Locker and Bathroom area
- Professional yet friendly working environment
- Potential career path and network in the hospitality industry.
Mô tả công việc
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
* Required Skills
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects
highly on the hotel, the brand and the Company.
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler
card as required by local government agency.
- Able to read and write English
Tọa lạc tại vị trí thuận tiện trong khu thương mại đang phát triển nhanh chóng của Hà Nội và gần các địa điểm thể thao và hội nghị lớn, Hyatt Regency West Hà Nội mới được cải tạo là ốc đảo đô thị yên bình, nơi khách doanh nhân và khách du lịch có thể tận hưởng trải nghiệm liền mạch và thư giãn trong chỗ ở hiện đại, không gian hội họp trên cao và các giải pháp ẩm thực năng động từ đầu đến cuối.
Hyatt Regency West Hà Nội là khách sạn 5 sao thuộc tập đoàn khách sạn Hyatt - một trong những tập đoàn khách sạn lớn nhất thế giới. Hôm nay, Hyatt đã được vinh danh trong danh sách “100 công ty tốt nhất để làm việc của FORTUNE năm 2021, bảng xếp hạng hàng năm các công ty có văn hóa nơi làm việc nổi bật theo công ty tư vấn và nghiên cứu toàn cầu Great Place to Work và FORTUNE.
Review Hyatt Regency West Hanoi
Môi trường làm việc tuyệt vời và chuyên nghiệp, lịch trình linh hoạt
Tổ chức tuyệt vời, mọi người quan tâm và tốt
Người quản lý tuyệt vời, lịch trình linh hoạt