Mô tả công việc
- Frequently personally verifies that guests in his/her operation are receiving the best possible service available.
- Identify difficult guests, long-stay guests, VIP guests, and anticipate guests’ expectation to provide them with a memorable stay.
- Schedules him/herself to be on the front during peak operation hours, checking on standards of services, cleanliness, greeting and assist in the check in of guests and escorts VIP guests to their room.
- Responsible that employees project professionalism and are well trained and provide friendly and efficient service.
- Operate and supervise the daily Department’s operation in-line with hotel management expectations.
- Employment and training of new employees.
- Handling and resolving of customer complaints with appropriate follow-up and record keeping to optimize training programs.
- Ability to organize multiple projects, manage and prioritize multiple tasks and meet deadlines.
- Fully understands the market needs of in-house guest and the local clientele, assisting in the development of product lines and services accordingly.
- Oversee Spa departments operation.
- Ensuring proper recording and execution of training for his/her employees
Yêu cầu công việc
- Minimum 6 months - 1 years’ experience in 4 or 5 star hotel environment of which at least 2 year supervisory or up.
- Fluency in English and Vietnamese, a third language would be a plus.
- Diploma or Degree in hospitality.
- Have a “guest centric” work approach
- Proficiency in Microsoft Word, Excel, and property management systems
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary
- A dynamic and friendly working environment
- Training courses for Department Heads
- Social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to regulations
- Premium health care program for employee
- Annual Leave
- Appraisal program twice a year
- Team building
- Other internal activities
Tọa lạc tại vị trí thuận tiện trong khu thương mại đang phát triển nhanh chóng của Hà Nội và gần các địa điểm thể thao và hội nghị lớn, Hyatt Regency West Hà Nội mới được cải tạo là ốc đảo đô thị yên bình, nơi khách doanh nhân và khách du lịch có thể tận hưởng trải nghiệm liền mạch và thư giãn trong chỗ ở hiện đại, không gian hội họp trên cao và các giải pháp ẩm thực năng động từ đầu đến cuối.
Hyatt Regency West Hà Nội là khách sạn 5 sao thuộc tập đoàn khách sạn Hyatt - một trong những tập đoàn khách sạn lớn nhất thế giới. Hôm nay, Hyatt đã được vinh danh trong danh sách “100 công ty tốt nhất để làm việc của FORTUNE năm 2021, bảng xếp hạng hàng năm các công ty có văn hóa nơi làm việc nổi bật theo công ty tư vấn và nghiên cứu toàn cầu Great Place to Work và FORTUNE.
Review Hyatt Regency West Hanoi
Môi trường làm việc tuyệt vời và chuyên nghiệp, lịch trình linh hoạt
Tổ chức tuyệt vời, mọi người quan tâm và tốt
Người quản lý tuyệt vời, lịch trình linh hoạt