Mô tả công việc
- Estimate effort, cost, schedule of the project
- Manage issue & risk
- Manage requirement, change request
- Manage progress and quality
- Review document
- Assured and Prepare all UAT/deliverable official required paperwork
- Manage stakeholder
- Delivery product
- Managing project conflicts.
- Assist Project Director 2.BA role (40%)
- Understand and work with the BA team to present solutions to customers.
- Plan, implement activities for customer surveys and analyze customer requests.
- Understand business value of the Salesforce system to validate business requirements.
- Support/Oversight testing activities and user training.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree: IT, finance or business management
- 2+ years experience working with Management Role
- Having knowledge in procedures of sales management (wholesales/ retail/back office), customer services, banking operations...
- Having knowledge in CRM implementation is a plus.
- A commitment to quality and a thorough approach to work
- Good teamwork and reliability and flexibility
- Good in writing and customer relationship
- Read & written skills in English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (negotiation)
- Bonus: laptop provision,phone allowance,
- Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
- Salary review once per year
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
- Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
- Working time: Monday - Friday
- Annual leaves at least 12 days per year
- Career development: company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications; involve in IT projects with industry experts; personalized career path development
- Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work.
Các giải pháp của chúng tôi thể hiện những phương pháp thực hành tốt nhất trong toàn ngành được đúc kết qua hơn 10 năm kinh nghiệm phục vụ các ngân hàng nổi tiếng trong khu vực.
Các Sản phẩm và Giải pháp Ngân hàng của chúng tôi đại diện cho sự kết hợp lý tưởng giữa kiến thức chức năng và lĩnh vực phong phú cũng như chuyên môn kỹ thuật tiên tiến. Điều này phản ánh triết lý “Giải pháp dành cho chủ ngân hàng, do chủ ngân hàng cung cấp” của chúng tôi . Nhóm của chúng tôi được lãnh đạo bởi các cựu nhân viên Ngân hàng năng động, những người luôn đam mê sự thành công của Khách hàng. Mô hình triển khai và tham gia độc quyền của chúng tôi được nhiều ngân hàng chấp nhận và chúng tôi tự hào về thành tích giao hàng hoàn hảo của mình.
Các ngân hàng và tổ chức tài chính hàng đầu trên khắp châu Á tận dụng các giải pháp đổi mới và đáng tin cậy của Integro để tạo sự khác biệt so với các đối thủ cạnh tranh, đạt được lợi thế kinh doanh và thúc đẩy tăng trưởng kinh doanh thông qua việc giảm chi phí và vận hành tối ưu.