Việc làm Integro

Cập nhật 29/09/2024 14:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Integro Technologies
Project Management Executive
Integro
10 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Licensing management

  • Research, seek for management’s approval and contract with vendors for planning approval, construction permit, environment protection license.
  • Coordinate with vendors to apply for planning approval, LURC, Investment license, construction permit, construction drawings, firefighting appraisal and completion acceptance, environment protection license.
  • Being contact window between company and authorities.
  • Liasing with other teams to complete the project.

2. Project planning and execution:

  • Discuss with the BOD about the development orientation of upcoming projects (Location, Form (independent or joint venture,...), capacity, expected progress, authorities contact point, ...);
  • Building initial project information proposal;
  • Creating a Master Schedule/General Plan, which includes specific work items (divided into different phases of the development of a project);
  • Ensure a logical plan, full of necessary items, outlining the resources and costs allocated in the project.

3. Project stakeholder management and resource management:

  • Coordinating company resources as well as external contacts (Government agencies; Consulting services; ...) to meet the requirements set out in the project development stage;
  • Communicating with upper management to develop the strategic program and project goals/progress;
  • Management of project resources to meet project milestones;
  • Align the various teams/team members’ expectations and deliverables to the needs of the project;
  • Report weekly to BOD on the progress of the project;
  • Handle arising incidents (if any) that occur during the project development phase;
  • The PM needs to be the central contact person, helping the parties understand the information and requirements of each stage in the project, and ensuring the project progress smoothly.

4. Manage project budget, schedule and quality:

  • PM should always closely follow up to ensure the project is on schedule, completed within the intended time and budget;
  • Monitor budget spending, ensure optimal spending resources or detect early signs of budget waste and promptly handle them.

5. Managing project risks and conflicts:

  • If there is a problem that needs to be changed in the project, then the PM needs to be the main handler, then the PM will work with the leader, customers and team members to finally make the decision to resolve;
  • Perform other related tasks as directed by BOD...

Yêu Cầu Công Việc

  • Familiar with CAD/3D design software.
  • Proficient English skills, both written and spoken
  • Fast learner, Independence, passion for Project Management
  • Strong research and organizational skills.
  • Strong negotiation and communication skills
  • Good time and task management skills.
  • Have excellent planning and reporting skills.
  • Outstanding problem-solving, and analytical/ observation skills.
  • Self-motivated with a results-driven approach
  • Aptitude in delivering attractive presentations
  • Exceptional Knowledge of excellent project management, including estimating, planning, organizing and leading.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
2 nd Master Building 41 -43 Tran Cao Van street, ward 6, dist 3

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nam
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phúc lợi:

    Premium Private Health Insurance (Bao Viet Insurance)
    13th-month salary
    KPI bonus (based on business performance)
    Regular training, company team building, birthday - holiday bonus, happy hour
    Yearly salary review
    Annual health check-up
    Other welfare is in accordance with Vietnam labor regulations

  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
48 Lê Văn Lương, Thanh Xuân, Hà Nội

Các giải pháp của chúng tôi thể hiện những phương pháp thực hành tốt nhất trong toàn ngành được đúc kết qua hơn 10 năm kinh nghiệm phục vụ các ngân hàng nổi tiếng trong khu vực.

Các Sản phẩm và Giải pháp Ngân hàng của chúng tôi đại diện cho sự kết hợp lý tưởng giữa kiến ​​thức chức năng và lĩnh vực phong phú cũng như chuyên môn kỹ thuật tiên tiến. Điều này phản ánh  triết lý “Giải pháp dành cho chủ ngân hàng, do chủ ngân hàng cung cấp” của chúng tôi  . Nhóm của chúng tôi được lãnh đạo bởi các cựu nhân viên Ngân hàng năng động, những người luôn đam mê sự thành công của Khách hàng. Mô hình triển khai và tham gia độc quyền của chúng tôi được nhiều ngân hàng chấp nhận và chúng tôi tự hào về thành tích giao hàng hoàn hảo của mình.

Các ngân hàng và tổ chức tài chính hàng đầu trên khắp châu Á tận dụng các giải pháp đổi mới và đáng tin cậy của Integro để tạo sự khác biệt so với các đối thủ cạnh tranh, đạt được lợi thế kinh doanh và thúc đẩy tăng trưởng kinh doanh thông qua việc giảm chi phí và vận hành tối ưu.

Những nghề phổ biến tại Integro

Bạn làm việc tại Integro? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Integro

Integro

Click để đánh giá