Việc làm Integro

Cập nhật 29/09/2024 14:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Integro Technologies
Project Manager
Integro
10 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 8 - 9 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Job Purpose

- The job holder leads portfolio management by providing support in planning, coordination of financial objectives and deliverables for the portfolio of both traditional projects/initiatives implemented through Waterfall methodology and customer journey digitization initiatives implemented through Agile methodology.

- The job holder collaborates with cross-functional teams within the Transformation Office and other divisions in the bank to ensure operational consistency across bank-wide initiatives in tracking and governing progress, managing resources and communicating with stakeholders.

Key Accountabilities (1)

A. Operations Support and Governance

- Design the operational process across the initiative lifecycle to ensure standartized approach across all type of initiatives/projects.

- Update operational processes on a regular basis and facilitate the set up of new initiatives and tribes in accordance with required standards.

- Support the development of tools/templates and guide initiative teams on how to fill in and update initiative progress on the tools/templates created.

- Apply and maintain tools/templates used to track and report across the portfolio of transformation initiatives (Foundational and Agile), define monitoring tools/templates and customize as needed.

- Provide logistics support for Head of IPMO and the team, CEO workshops, governance meetings, and be the contact point for building the Agile working environment for the Transformation Office.

- Consolidate and prepare progress reports for STEERCO, TECO, BOM, BOD leadership committees timely and accurately.

Key Accountabilities (2)

B. Resource Management

- Collaborate with stakeholders in Business Units / Divisions to identify high level resource planning requirements to ensure optimal resource utilization.

- Track and control resource usage efficiency to ensure sufficiency for all units in the Transformation Office and for bank-wide initiatives within approved plan.

Key Accountabilities (3)

C. Portfolio Management

- Work with transformation initiative leads and teams to understand progress of their assigned portfolio and track the accuracy of inputs for tools.

- Work with initiative leads to change initiative status and solve problems as required, report key challenges, track progress, recognize financial values and manage use of monitoring tools.

- Proactively guide initiative teams, Business Units and Divisions for effective cross-functional collaboration.

- Control quality and compliance of initiatives with required standards.

- Escalate issues or risks of potential impact on performance via portfolio reporting to Sponsors / STEERCO / TECO committees to facilitate the decision making process.

- Support the iPMO Lead in developing Early Warning System (EWS).

Success Profile - Qualification and Experiences

Qualifications

- At least 8 years of project or program management experience in Waterfall or Agile methodologies

- Project or program management experience in a bank or technology organization including banking product development, performance management, IT project implementation

- Demonstrated experience working in a transformation office to drive a large organization-wide transformation program

- Strong experience in performance tracking and management including operating rhythm of performance reviews

- Strong knowledge and experience in blending traditional project management principles and practices with an Agile development approach in the right proportions to fit large, complex, mission-critical, enterprise-level projects

- Bachelor’s or Master's degree in Technology, Business, Banking and Finance or relevant discipline

- Project management certification in PMP, PgMP will be advantageous

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
48 Lê Văn Lương, Thanh Xuân, Hà Nội

Các giải pháp của chúng tôi thể hiện những phương pháp thực hành tốt nhất trong toàn ngành được đúc kết qua hơn 10 năm kinh nghiệm phục vụ các ngân hàng nổi tiếng trong khu vực.

Các Sản phẩm và Giải pháp Ngân hàng của chúng tôi đại diện cho sự kết hợp lý tưởng giữa kiến ​​thức chức năng và lĩnh vực phong phú cũng như chuyên môn kỹ thuật tiên tiến. Điều này phản ánh  triết lý “Giải pháp dành cho chủ ngân hàng, do chủ ngân hàng cung cấp” của chúng tôi  . Nhóm của chúng tôi được lãnh đạo bởi các cựu nhân viên Ngân hàng năng động, những người luôn đam mê sự thành công của Khách hàng. Mô hình triển khai và tham gia độc quyền của chúng tôi được nhiều ngân hàng chấp nhận và chúng tôi tự hào về thành tích giao hàng hoàn hảo của mình.

Các ngân hàng và tổ chức tài chính hàng đầu trên khắp châu Á tận dụng các giải pháp đổi mới và đáng tin cậy của Integro để tạo sự khác biệt so với các đối thủ cạnh tranh, đạt được lợi thế kinh doanh và thúc đẩy tăng trưởng kinh doanh thông qua việc giảm chi phí và vận hành tối ưu.

Những nghề phổ biến tại Integro

Bạn làm việc tại Integro? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Integro

Integro

Click để đánh giá