Việc làm KCN Vietnam

Cập nhật 03/07/2024 10:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
KCN Vietnam
Customer Experience & Telesales Team Leader
KCN Vietnam
12 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 24 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

• Manage the Customer Experience & Outbound Sales team.

• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.

• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.

• Analyze sales metrics and prepare performance reports.

• Oversee the day-to-day operations of our teams.

• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.

• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.

• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.

• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.

• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.

• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.

• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction

Yêu Cầu Công Việc

• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.

• Good at English.

• Intermediate to advanced reporting skills.

• Ability to identify and analyze data for trends.

• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.

• Pro-active, hardworking and detail oriented.

• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.

• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.

• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.

• Problem solving skills.

• Excellent team player.

• Effective team co-ordination and leadership skills.

• A high level of commercial awareness.

• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.

• Knowledge of customer service software and systems.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 20 Tr - 24 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, Tòa nhà Saigon View, 117 Nguyễn Cửu Vân, phường 17, quận Bình Thạnh, thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Với hơn 300 ha đất, KCN Việt Nam phát triển các nhà máy và kho bãi cao cấp, bền vững cho thuê ở miền Bắc và miền Nam Việt Nam. Một số địa điểm cửa ngõ công nghiệp quan trọng của chúng tôi bao gồm: Bắc Ninh, Hải Phòng và Đồng Nai. Với khoản đầu tư ban đầu 300 triệu USD, tầm nhìn dài hạn của chúng tôi là tận dụng sự tăng trưởng của chuỗi cung ứng tại Việt Nam và tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu cho ngành sản xuất của Việt Nam. Chúng tôi là một đội ngũ mạnh với kinh nghiệm toàn cầu và mạng lưới địa phương mạnh mẽ. Hãy để Tập đoàn KCN Việt Nam trở thành người kết nối địa phương với toàn cầu của bạn.

Những nghề phổ biến tại KCN Vietnam

Bạn làm việc tại KCN Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KCN Vietnam

KCN Vietnam

Click để đánh giá