- Plan and implement the duties of the front desk department.
- Organize and assign work to supervisors and employees in the department.
- Check guest room prices on the system to ensure that the information is updated correctly according to promotions, peak seasons, etc.
- Regularly check the dress, style and working attitude of the employees in the department.
- Urging, inspecting, monitoring and evaluating the performance results of the employees in the department.
- Support front desk staff to welcome group guests, loyal guests, long-term guests, ensuring guests are always satisfied.
- Build a good relationship with the staff in the department and with other departments in the hotel.
- Participate in conferences, seminars, training courses on reception.
- Participate fully in meetings with hotel management.
- Organize regular and irregular meetings of the front desk department to announce the work, announce new regulations - policies...
- Support hotel management with administrative tasks.
- Make reports according to hotel regulations.
- Perform other tasks when requested by the director or investor.
* Benefits:
- A provided meal per shift
- Social and health insurance
- Annual health check
- Get on-the-job training from experienced and qualified staff
- Basic salary, allowance, bonus based on monthly revenue, bonus on holidays, 13th month pay
- Uniform and allowance for parking fee
- Receive a rewarding incentive according to the capacity
- A permanent job
- Promotion opportunities
- Receive special benefits offered to employees of Sanouva Hotel
Mô tả công việc
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
- At least 3 years experience in a similar position.
- Graduated vocational school/ College/ Bachelor’s degree specialized in hospitality
- Good-looking, agile form.
- Good English communication skills
- Proficiency in office computer
- Knowledge of hotel management software
- Communication skills, work coordination skills, teamwork skills.
- Skill in handling complex situations, resolving complaints professionally and effectively;
- Effective time management and supervision skills.
Sanouva, một thương hiệu được hình thành từ niềm đam mê và tâm huyết để đem đến cho du khách toàn cầu một sự trải nghiệm đơn giản nhưng trọn vẹn và điều đó với chúng tôi lớn hơn cả những gì được gọi là tiêu chuẩn và đẳng cấp.
Với sự đầu tư kĩ lưỡng, được chăm chút đến từng chi tiết nhỏ, Sanouva mang một phong cách hoàn toàn mới lạ và tinh tế của một khách sạn mang phong cách Á Đông. Sự giao thoa giữa hiện đại và cổ điển đã làm nên một Sanouva thật khác biệt giữa lòng thành phố.
Tài sản lớn nhất của chúng tôi là một đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm, yêu nghề và hiếu khách. Phương châm của chúng tôi là luôn lấy sự hài lòng của khách hàng làm giá trị tồn tại của khách sạn. Để không ngừng nêu cao tinh thần phục vụ nhiệt tình, chu đáo; chúng tôi luôn lắng nghe ý kiến của tất cả quý khách nhằm hoàn thiện mình từng ngày đúng với khẩu hiệu của khách sạn “Once booked, forever served“.