Mô tả công việc
- Overseas the daily operation of the bar, inventory, purchasing quantities and quality expected
- Create a new beverage concept for all the outlets
- Work flexible hours, including weekends and holidays
- Train and supervise all the outlet staff
- Ensuring our customers receive the highest level of service
- Contain beverage cost
- Bring more revenue to the F&B outlets
- Develop and implement marketing strategies to increase sales and costumer engagement
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary depends on the ability.
- Provided with insurance policy according to the law, including: health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
- Provided with 24/24 accident insurance during the whole contract period with the hotel.
- Provided with meals, parking lot, uniform, and laundry service.
Yêu cầu công việc
- QUALIFICATIONS:
Educated in a Hotel Management or Vocational Studies specializing in Culinary and Food Management.
Minimum 1 year experience as Kitchen Helper in 5* Hospitality.
Equip with basic knowledge HACCP or ISO22000 food hygiene standards.
- EXPERIENCE:
Basic reading, writing and oral proficiency in the English language
1 year experience in kitchen covering all aspects of pastry cooking.
Must possess a level of creativity and quality standards
Yêu cầu hồ sơ
- Please contact: 028.3823.6688 ext 1218/ 1251/ 1252 (Human Resources Department)
Sanouva, một thương hiệu được hình thành từ niềm đam mê và tâm huyết để đem đến cho du khách toàn cầu một sự trải nghiệm đơn giản nhưng trọn vẹn và điều đó với chúng tôi lớn hơn cả những gì được gọi là tiêu chuẩn và đẳng cấp.
Với sự đầu tư kĩ lưỡng, được chăm chút đến từng chi tiết nhỏ, Sanouva mang một phong cách hoàn toàn mới lạ và tinh tế của một khách sạn mang phong cách Á Đông. Sự giao thoa giữa hiện đại và cổ điển đã làm nên một Sanouva thật khác biệt giữa lòng thành phố.
Tài sản lớn nhất của chúng tôi là một đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm, yêu nghề và hiếu khách. Phương châm của chúng tôi là luôn lấy sự hài lòng của khách hàng làm giá trị tồn tại của khách sạn. Để không ngừng nêu cao tinh thần phục vụ nhiệt tình, chu đáo; chúng tôi luôn lắng nghe ý kiến của tất cả quý khách nhằm hoàn thiện mình từng ngày đúng với khẩu hiệu của khách sạn “Once booked, forever served“.