Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. HRMS Operations & Maintenance (40%)
- Oversee and support the performance of HRMS at the subsidiary level.
- Compile issues arising from the HRMS during usage and collaborate with the technical team to propose solutions.
- Collect user feedback to improve and optimize the system.
2. Data Analysis & Reporting (30%)
- Ensure data accuracy and consistency across the Human Resource Management System (HRMS).
- Collect, analyze, and interpret HR data to identify trends and patterns.
- Generate insightful HR reports that support HR strategic decision-making process: including employee lifecycle, recruitment efficiencies, turnover rates, performance management, etc…
3. C&B Operation (30%)
- In charge of salary calculation and disbursement.
- Accurately calculate monthly PIT and annual PIT finalization in compliance with the law.
- Follow up monthly SHUI calculation, declaration & payment, reconciliation with Payroll, and SHUI report.
- Update the current policies (Working time policy...) and procedures (leave/overtime submission procedures…) to make sure that all the C&B policies are competitive and in compliance with legal requirements/Company's strategies.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-2 years of work experience in the field of human resources.
- Knowledge:
- University degree related to Human Resource Management or related fields
- Relevant certifications in data research skills are a big plus.
- Technical skills:
- Data analysis & reporting.
- Proficiency in HR software systems and Microsoft Office Suite.
- Fluency in both English and Vietnamese.
- Interpersonal skills:
- Proactive: always ready to take on tasks and complete work without needing reminders.
- Flexible: ability to adapt to situations and changes quickly.
- Collaborative: ability to work in a team and coordinate well with colleagues.
- HR Service mindset: Be approachable, helpful, and professional while interacting with employees and focusing on finding solutions to their needs.
*** Only shortlisted candidates will be contacted ***
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
LeapXpert được tạo ra để các doanh nghiệp nắm bắt cơ hội trước tiên là thích ứng, sau đó chuyển đổi hoạt động giao tiếp trong kinh doanh.
Nền tảng ưu tiên thiết bị di động của chúng tôi cho phép bất kỳ nhân viên nào liên lạc tức thời từ trong một môi trường thống nhất và an toàn với khách hàng hoặc các bên bên ngoài đang sử dụng ứng dụng nhắn tin tiêu dùng ưa thích của họ mọi lúc, mọi nơi. Tất cả thông tin liên lạc được quản lý và quản lý ở cấp doanh nghiệp phù hợp với các yêu cầu về quyền riêng tư và tuân thủ quy định.
LeapXpert – Giao tiếp kinh doanh có trách nhiệm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Chúng tôi đã phát triển một nền tảng hiện đại, tinh vi với giao diện người dùng trực quan, cho phép người dùng giao tiếp thông qua các ứng dụng nhắn tin phổ biến nhất thế giới.
Review LeapXpert
Những người mới được tuyển dụng được đưa trực tiếp vào các dự án quan trọng (GL)
Đội ngũ tại LeapXpert có tinh thần hợp tác đáng kinh ngạc (GL)
Đội ngũ nhân sự vô cùng có tổ chức và phản hồi nhanh chóng (GL)