Your mission is to embrace continuous integration/deployment in a delivery pipeline that will perform automated quality checks, deploy cloud infrastructure and applications quickly, and provide operational tooling and metrics that can be consumed by development teams. To be successful, you will have a blend of development experience and operational experience that provides a good understanding of the developers you are working with, while also balancing critical systems uptime.
Main responsibilities:
- Contribute to developing continuous delivery, automation, and building pipelines to create an excellent experience for developers and customers
- Identify and develop opportunities to improve our processes and tools for automation
- Learn new skills and help foster a continuous delivery and cloud-first mindset
- Manage your day-to-day workload and requests using agile practices as part of a team and community
- Periodic after-hours on-call support is required with over-time
- Ability to travel occasionally (up to 10% of the year)
Must have skills
- Bachelor's or Master's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field
- Experience in managing Linux operating systems
- Experience using Docker and container orchestration, such as ECS/EKS is a plus
- Knowledge of one or more of the following AWS CloudFormation/Terraform/CDK for infrastructure provisioning
- Knowledge of the source control and its related concepts (Gitlab/Git flow, Trunk base, branches, etc.)
- Experience with CI/CD tools (such as Jenkins, TeamCity, AWS CodePipeline, CodeDeploy) or configuration management tools (such as Ansible, Chef, Puppet..)
- Familiarity with at least one programming language (Python, Bash, etc.)
- Knowledge of networking, firewalls, load balancers, high availability, etc.
- Good skills in English and the ability to communicate effectively with business and technical teams
- Demonstrate good logical thinking and problem-solving skills
- Be curious and self-learning attitude
- Experience in SDLC and Agile methodologies
- Ability to work independently and as part of a team
- Experience in the banking or finance industry
- AWS certification(s) related to Advanced Networking
- AWS Certified DevOps Engineer - Professional
At TYME, opportunities are here for the taking. If you want to be part of our purpose and live and lead through our values, we can offer exciting development opportunities through expanded lateral roles, stretch assignments, or people leadership.
Some of our benefits:
- Meal and parking allowances are covered by the company
- Full benefits and salary rank during probation
- Insurances such as Vietnamese labor law and premium health care for you and your family
- SMART goals and clear career opportunities (technical seminar, conference, and career talk) - we focus on your development
- Values-driven, international working environment, and agile culture
- Overseas travel opportunities for training and work-related
- Internal Hackathons and company events (team building, coffee run, etc.)
- Pro-Rate and performance bonus
- 15-day annual + 3-day sick leave per year from the company
- Work-life balance 40-hr per week from Mon to Fri
Công ty TNHH Truyền số liệu LOTTE Việt Nam (LDCC VN)
Được thành lập năm 2009, trải qua gần 10 năm hoạt động tại thị trường Việt Nam, Chúng tôi tự hào cung cấp hầu hết các giải pháp và Dịch vụ IT cho các công ty con thuộc Tập đoàn LOTTE đang kinh doanh tại Việt Nam. Với đội ngũ chuyên gia đến từ Hàn Quốc cùng với những Kỹ sư nhiều kinh nghiệm trong nước, suốt nhiều năm tận tụy phục vụ, LDCC VN luôn được tin cậy bởi Đối tác và Khách hàng. Kế thừa kinh doanh tất cả các Giải pháp Công nghệ sở hữu bởi Công ty mẹ, Chúng tôi kết nối và phát triển mạng lưới khách hàng thuộc mọi lĩnh vực vốn là thế mạnh của LOTTE, từ Bán lẻ, Sản xuất đến Tài chính, Dịch vụ Công…. bằng những giải pháp bắt kịp xu hướng Công nghệ của thế giới như Triển khai hệ thống ra vào cho cao ốc, An Ninh nhận diện khuôn mặt, Smart Parking, Thu phí tự động, Way finding, Retail, Core Banking, Giải pháp Chứng khoán T- Solution và nhiều Giải pháp chuyên biệt khác. Mỗi Giải pháp chúng tôi sở hữu một thế mạnh riêng để khẳng định thương hiệu của LOTTE IT trên thị trường Công nghệ không ngừng dịch chuyển như hiện nay.
Với những nỗ lực của mình, sau 9 năm có mặt tại Việt Nam, chúng tôi dần dần tìm hiểu mong muốn của khách hàng bản địa, LDCC VN đã và đang cung cấp Dịch vụ và Giải pháp cho 50 Khách hàng Doanh nghiệp, 1500 users gián tiếp sử dụng các dịch vụ LOTTE Cloud Service, gần 45 Kỹ sư Onsite phục vụ khách hàng, hợp tác thành công với nhiều đối tác lớn. Hiện tại Công ty đã có 02 Văn phòng đại diện tại Hà Nội và TP. Hồ Chí Minh với quy mô lên đến gần 200 nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
1996 - 2004
Thành lập Lotte Data Communications và triển khai hoạt động kinh doanh quản lý hệ thống và triển khai dịch vụ MOIN. Sáp nhập với LOTTE Electronics
-
2005 - 2009
Nhận 'Giải thưởng Xuất sắc' tại Hội nghị Quản lý Chất lượng Seoul
Công bố tầm nhìn của công ty (The Best Value Partner)
Khai trương Trung tâm dữ liệu tích hợp
Thành lập chi nhánh Việt Nam
-
2010 - 2015
Công bố tầm nhìn sửa đổi lần thứ hai của công ty (Đổi mới giá trị)
Mua lại công ty công nghệ thông tin Hyundai
Được trao hợp đồng triển khai hệ thống vận hành Đường vào thứ hai tại Cảng mới Busan
Ra mắt Trung tâm Phục hồi Thiên tai
-
2015 - Hiện tại
Khai trương Trung tâm R&D Hồ Chí Minh tại Việt Nam
Mission
Gìn giữ nét đẹp văn hóa Việt – Hàn.
Review Công ty Truyền số liệu LOTTE Việt Nam (LDCC VN)
Nhìn chung thì văn phòng làm việc tạm ổn tuy nhiên không phù hợp với các bạn trẻ, phù hợp với các người lớn tuổi (rv)