Mô tả công việc
- Identify potential clients and approach them for selling SGS services
- Maintain good relationship with existing clients to improve sales revenue
- Create plans to visit clients or to contact them by phones/ emails and implement these plans
- To prepare/ suggest selling prices, discount levels for Sale Manager/supervisor's approval
- Collect market information (both about industries and competitors) in order to suggest proper selling schemes for Sale Manager/supervisor's approval
- Monthly review clients revenues, monitor their performance and have proper actions to improve their performance
- Prepare weekly/ monthly business reports which includes sales achievement, project approach, market information, competitor's activities to Sale Manager/supervisor
- Coordinate with Customer Service Team and related Section Manager to handle clients' complaints/ claims or collect outstanding debts
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience in sales of related products or services
- English level B equivalent
- Good communication skill
Quyền lợi được hưởng
LR-TEK là nhà sản xuất và nhập khẩu các bộ phận gia công cơ khí và cụm chi tiết hàn cơ khí các loại. Công ty đã hoạt động từ năm 2005 và là đối tác đáng tự hào của một số nhà sản xuất ở Quebec.
LR-TEK rất coi trọng cả đồng đội và khách hàng của mình và chúng tôi chân thành tin rằng để đạt được sự xuất sắc, điều đó bắt đầu từ những nhân viên có năng lực, năng động và sẵn lòng tạo ra sự khác biệt.
Công ty không ngừng phát triển qua từng năm và chính vì vậy, chúng tôi muốn bổ sung thêm thành viên vào đội ngũ tuyệt vời của mình. Hiện tại chúng tôi đang tìm kiếm Giám đốc kỹ thuật
Từ các cơ sở của chúng tôi ở Quebec, chúng tôi cung cấp các dịch vụ kỹ thuật, giám sát sản xuất, hậu cần và quản lý hàng tồn kho được cá nhân hóa. Đối với các hoạt động sản xuất, lắp ráp, đảm bảo chất lượng và cung ứng, chúng được thực hiện từ các cơ sở của chúng tôi ở Châu Á.