Chi tiết công việc
- Market researching (Market, Competitors, Customers) is conducted to advise the leadership in making decisions regarding the selection of target markets and entry methods
- Searching for agents, establishing distribution channels for products/services in the target market, and supporting partners in promotion and sales
- Collaborating with relevant partners to enhance the value of products/services, build the brand, or expand the market
- Researching and promoting the product development process in a localized direction, ensuring compliance with local government policies and regulations
- Bachelor's degree in Business, Economics, Management, Marketing, or Finance
- Business English proficiency, advanced MS Offices,...
- Strong sales, negotiation, persuasion, communication, and presentation skills; excellent project management skills, problem-solving, culturally sensitive and effective teamwork
- Proactive, self-motivated, confident; creative talents, critical and logical thinking; effective time management; detail-oriented and well-organized
- Candidates with experience in B2B sales/business development are highly preferred. Having studied or worked abroad, particularly in English-speaking countries, is considered a plus
- Competitive salary negotiable according to capacity, total income is upto $2000
- Evaluation of salary increase 2 times/year, many opportunities to increase salary by 50-70%/year, attractive income package, year-end bonus based on individual work performance, initiative bonus
- Having the opportunity to become a manager/expert after 6 months - empowered, promoted without waiting for age
- "Hổ Tướng" Training Program: a talent management training program, a launching pad to become an elite warrior
- “Gấu vàng” Award: the place to honour the best talents
- Comprehensive health care package at Medlatec, joining hobby clubs, teambuilding programs, periodic travel
- MISA is the best IT enterprise in Asia - the Oceania region, pioneering in exporting SaaS solutions
- TOP of IT enterprises with continuous growth in staff size of 20%/year, revenue growth of 15%/year
- Including 3000 talents with the same desire to bring Make In Vietnam technology products to the world
- Building trust with 350,000 customers which are state agencies, businesses, business households and 3.5 million individual customers in Vietnam and 22 countries
- Gaining more than 100 domestic and international IT industry awards
- Connecting talents: focus on developing people who share the same ideals, and goals, share values and receive success.
- Breakthrough thinking: an environment that respects differences and promotes creativity, MISA-er is free to develop progressive ideas, improve productivity
- Hitech/Work smarter: optimize work performance by applying technology, and automated software (AMIS, Jira, Power BI, AI Marketing, ...)
- Being Happy at Work: MISA creates an environment for you to always smile and feel happy with the values received
MSI Reproductive Choices in Vietnam (MSIVN) là tổ chức phi chính phủ hướng đến các dịch vụ kế hoạch hóa gia đình và sức khỏe sinh sản & tình dục. Chúng tôi cung cấp các sản phẩm và dịch vụ thông qua mạng lưới phòng khám của chúng tôi và các chương trình và quan hệ đối tác hiệu quả, hiệu quả và bền vững trên khắp Việt Nam. MSIVN đang làm việc hướng tới một thế giới trong đó mọi ca sinh nở đều được mong muốn - nơi mọi người được tự do sinh con theo lựa chọn, không phải ngẫu nhiên.
MSIVN là một phần của quan hệ đối tác toàn cầu MSI Reproductive Choices International (MSI). MSI là một doanh nghiệp xã hội toàn cầu cung cấp các dịch vụ tránh thai an toàn, chất lượng cao, giá cả phải chăng và cá nhân hóa cho phụ nữ và trẻ em gái thông qua 13.000 thành viên làm việc tại 37 quốc gia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Đồng thời, Dr.Marie cũng là đối tác cung cấp dịch vụ chăm sóc sức khoẻ phụ nữ cho nhân viên cũng như khách hàng của nhiều doanh nghiệp như BIDV, Shinhan, CoopMart, VPBank, Leapstacks, Manulife, AIA, vv
- Công ty TNHH Bách Khang là đối tác kinh doanh chiến lược của MSIVN, chịu trách nhiệm thuê ngoài, tiếp thị và phân phối các sản phẩm chăm sóc sức khỏe phụ nữ chất lượng cao trên khắp Việt Namt.