Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Summary
To deal with major customers – Supermarkets, Hyper markets, Cash & Carry, convenience stores and to develop the strategic across the country for increasing volume, NSR and ensuring a profitable volume growth by delivering account specific business solution
Key Responsibilities
1. Account Development
- Develop Activation programs based on Company's long term & short-term objectives. Work with customers to ensure the programs aligned by customers and can deliver business results. Maximized marketing & other resources to deliver expected growth for sales, NSR and PROFIT for CCBVL and respective customers.
- Customer business analysis/development/management. Half year business review with key customers/ Annual business review with small customers. Work with customers on specific Joint business plans. Analyze/ review customers’ volume/ margin.
2. Performance management
- Deliver Key Account on premise sales volume & NSR. Work closely with Region KA teams to monitor weekly/monthly volume. Ensure No Bad Debt and minimize AR overdue.
- Establish and develop close business relationships with key stake holders of each and every customer, leading multi tiers relationship between CCBVL CLTs and management team of customers.
3. Assets Management
- Manage Company's assets, including Cold Drink Equipment (CDE), Sales Force Automation (SFA) devices, Imentors, POSM (Display rack, …),…in accordance with its process.
Yêu Cầu Công Việc
- University/Bachelor’s Degree.
- At least 3 years of experience.
- Have a strong business connection to analyze and understand the core business challenges and what can be changed and transformed. Identify and recommend strategies to deliver improvements on key performance indicator for the area.
- Experience in sales and providing solutions based on customer needs.
- Strong communication and interpersonal skills with aptitude in building relationships.
- Ability in problem-solving and negotiation.
- The ability to handle multiple client accounts.
- Strong negotiation and leadership skills.
- Exceptional customer service skills.
***Please note that by submitting an application to us, you consent to our processing of personal data about you that is provided by you and otherwise lawfully collected by us (which may include sensitive data) for our company's recruitment purpose. Where you provide us personal data of others, you further undertake that we are permitted to receive and process such data for the purpose for which you provided it. You may send your queries or request for support concerning our personal data processing activities to hrvn(at)coca-cola.com.vn. To better understand our personal data processing practices, please visit www.swirecocacola.com/en/Others/Privacy-Policies.html to the full Privacy Policy of Coca-Cola Beverages Viet Nam Limited.
***Swire Coca-Cola is committed to fostering an environment that values Diversity, Equality, Inclusion, and Belonging. We believe that a diverse workforce drives our goals and contributes to overall success. As an equal opportunity employer, Swire Coca-Cola hires talented individuals from any backgrounds and conditions. We strive to create a work environment that is respectful, inclusive, and free from any form of discrimination, harassment, or intimidation.
If you require special assistance due to disability or any other conditions during any stage of the recruitment process, please feel free to contact us via email hrvn(at)coca-cola.com.vn at any time. We appreciate your interest in joining our team and your commitment to contributing to a diverse and inclusive workplace.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
ANZ có tên gọi đầy đủ là Australia và New Zealand Bank Group Limited. Đây là ngân hàng lớn thứ ba tại Úc, đồng thời cũng là một trong 50 ngân hàng lớn nhất thế giới với hàng nghìn đại lý cùng hệ thống vận hành hiện đại và kỹ thuật hàng đầu thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- Vào năm 1993, ngân hàng ANZ Bank được gia nhập vào nước Việt Nam và bắt đầu hoạt động tại Việt Nam
- Năm 1995, Lắp đặt chiếc máy ATM đầu tiên tại Việt Nam
- Năm 2007, Ra mắt Thẻ Tín Dụng tại Việt Nam
- Vào năm 2008, ngân hàng ANZ Bank được ngân hàng nhà nước Việt Nam cấp phép và thành lập thành ngân hàng TM với số vốn hoàn toàn từ nước ngoài.
- Năm 2009, Tập đoàn ngân hàng ANZ thành lập Ngân Hàng TNHH MTV ANZ
- Năm 2013, Mở Văn phòng đại diện tại tỉnh Bình Dương
- Năm 2015, Là Ngân hàng cung cấp các sản phẩm và dịch vụ ngoại hối tốt nhất Việt Nam
- Hiện nay ngân hàng đang cung cấp nhiều dịch vụ tài chính cho nhiều doanh nghiệp đa quốc gia, Doanh nghiệp lớn trong nước cùng các định chế tài chính. Sự phát triển của ngân hàng với nhiều giải pháp vượt trội dành được giải thưởng về dịch vụ ngoại hối
Mission
- Ngân hàng ANZ Việt Nam tuyên bố sứ mệnh là: cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tài chính đa dạng và chất lượng cao cho khách hàng cá nhân, doanh nghiệp và tổ chức, đồng thời tạo ra giá trị bền vững cho cộng đồng và xã hội. Ngân hàng ANZ Việt Nam cam kết hỗ trợ khách hàng đạt được mục tiêu tài chính của họ và thúc đẩy sự phát triển kinh tế của Việt Nam.
Review Ngân hàng ANZ Việt Nam
môi trường làm việc thì nói chung hơi khắc nghiệt (RV)
Nơi làm việc năng suất và vui vẻ (RV)
Nơi làm việc thân thiện và hiệu quả