Mô tả công việc
- Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
- Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
- Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
- Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
- Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
- Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
- Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
- Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
- Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
- Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
- Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
- Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
- Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participate in regular team-building activities.
- Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.
Yêu cầu công việc
- Experiences in similar role at luxury hotels/resorts
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
- Good English skills
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Nhà hàng Ngọc Phương Nam (tên cũ Phương Nam) tiền thân là nhà hàng nướng Phương Nam với định hướng phát triển thành doanh nghiệp vừa và nhỏ với quy mô hơn 400 nhân sự và chuỗi nhiều nhà hàng tại TP Hạ Long. Ngọc Phương Nam định hướng phát triển thành chuỗi nhà hàng hải sản hàng đầu khu vực. Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng ẩm thực của Quảng Ninh và nâng tầm vị thế ẩm thực Quảng Ninh trên bản đồ ẩm thực Việt Nam. Cam kết mang đến cho cộng đồng những sản phẩm và dịch vụ cao cấp hàng đầu, nhằm cải thiện và nâng tầm chất lượng cuộc sống. Bên cạnh đó, đội ngũ nhân sự của chúng tôi không ngừng nâng cao và phát triển kỹ năng, kiện toàn hệ thống, là nơi Nhân sự đáng để công tác và phát triển bản thân Với sự nỗ lực không ngừng hàng ngày, hàng giờ, chúng tôi hy vọng Ngọc Phương Nam là nơi để Nhân sự hội tụ và phát triển