Mô tả công việc
- To direct and manage all day to day Operation department activities.
- Responsible for arranging work shifts and records attend department's timesheets.
- To develop, implement and monitor operating policies and procedures for the Golf Operation department aimed at delivering the standard of service and operations expected.
- To develop and implement a detailed work roster. and effectively manage
- To effectively manage the Golf Operation department ensuring the department operates within the expenditure targets set in the operating budget.
- Responsible for the asset management of department. Ensure equipment and tools used for the right purpose and in accordance with the technical.
- Management Software handicap system, update handicap information for monthly membership.
- Responsible scoring for tournaments.
- To keep detailed report day to day of Caddie rounds to enable the proper payment of round commissions.
- Monitoring starter Employee entered correctly of hire data and round fee.
- Monitor and manage the golf cart to ensure the golf cart is in good condition for customer use.
- To monitor the performance assessments of each department ensuring they are delivering the standard of service expected.
- Monitor the pace of play on the course taking proactive action to ensure a group do not unduly hold up play.
- Be proactive in ensuring the presentation of the golf course is to the required standard throughout the day.
- Ensures that the golfers follow the club rules relating to play on the course.
- Proactively encourages golfers to follow the rules of golf and etiquette on the course.
- To approach any person on the golf course who does not have the right to be there and escort them in the clubhouse or off the premises.
- Proactively approach golfers providing assistance if required.
- Proactively resolve customer questions about rules and etiquette on the golf course.
- Ensure all working areas are kept in a clean and tidy manner.
- Ensure healthy enough to work outdoors.
- Keep body always clean and tidy.
- To comply with all standards of performance, behaviour, and operational policies and procedures in place at the golf club at all times.
- Participates in internal and external activities that are judged as appropriate to enhance the prestige of the company; or broadens the scope of the company’s operations by fulfilling the public obligations of the company as a participating member of the community.
- Performs other relevant duties as directed by the General Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Training & Development
- Insurance
- Health checkup
Yêu cầu công việc
- Be a competent starter.
- Good customer service skills.
- Good oral communication skills.
- Good oral communication skills by English.
- Ability to work on own initiative.
- Ability to lead, supervise and motivate a large team.
- Understanding of the Rules of Golf, golf handicapping systems and golf tournament formats.
- Ability to multi task and mange time effectively.
- Excellent organizational skills and be able to meet deadlines.
- Ability to work with sensitive and confidential information.
- Knowledge of word processing, spreadsheet, accounting applications and database management software.
- Understand maintenance of golf cart and repair of machines and equipment.
- Scoring quickly and accurately for the golf tournament.
- Minimum 3-5 years experience of working in the golf operations at a golf club with 2 of those years as a Starter Supervisor or Vice Starter.
- Extensive experience in golf cart maintenance and management of golf carts.
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ về cổng 3 của The Grand Ho Tram hoặc liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Submit Resume via Hoteljob
For any job inquiry, please contact Recruitment Department:+84 254 378 8125/ +84 254 378 8130
Hotline: 0913 339 773
Address: Phuoc Thuan, Xuyen Moc, Ba Ria - Vung Tau, Viet Nam
OEC là Công ty Giao nhận Vận tải Quốc tế Toàn cầu. Hiện tại chúng tôi đang tìm kiếm ứng viên đủ tiêu chuẩn cho vị trí Giám đốc kinh doanh để gia nhập công ty chúng tôi.
Được thành lập vào năm 1981, Tập đoàn OEC có tầm nhìn cung cấp dịch vụ hậu cần toàn diện cho khách hàng. Ngày nay, Tập đoàn OEC phục vụ các điểm đến trên khắp thế giới và đã phát triển thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần hàng đầu từ Châu Á đến Bắc Mỹ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1981
Mission
Khối lượng hàng hóa của chúng tôi được tận dụng với mức giá cạnh tranh nhất trong cả dịch vụ đường biển và đường hàng không. Với OEC Group, bạn có quyền tiếp cận nhiều nhà cung cấp dịch vụ khác nhau mà không phải chịu trách nhiệm pháp lý theo hợp đồng.