Việc làm Orient Express Container

Cập nhật 26/03/2024 23:05
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Orient Express Container Co., Ltd
Operation Deputy Manager (Aeon Mall Hue - 425)
Orient Express Container
11 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 16/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế
JobsGo

Tính chất công việc

Full-time

JobsGo

Vị trí/chức vụ

Nhân viên/Chuyên viên

JobsGo

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

Đại Học

JobsGo

Yêu cầu kinh nghiệm

Không yêu cầu

JobsGo

Ngày đăng tuyển

14/09/2024

JobsGo

Số lượng tuyển

Không giới hạn

JobsGo

Yêu cầu ngôn ngữ

Không
JobsGo

Yêu cầu độ tuổi

Không

JobsGo

Yêu cầu giới tính

N/A

JobsGo

Kĩ năng

Giám Sát Bán Hàng , Tư Vấn Bán Hàng

Mô tả công việc

AEONMALL Vietnam Co., Ltd is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "Customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity and contribute to community life and culture.
We are developing 01 shopping mall in Hue. To serve this goal, we are in need of recruiting 01 Operation Deputy Manager.
- Working location: AEON MALL Hue, số 8 Võ Nguyên Giáp, An Đông, Huế
- Working time: 5 days/week, work in shift ((1 - 2 afternoon shifts (1:30 PM - 10:30 PM) per week)
- Report to: Japanese General Manager
Job summary: Manage overall operation of shopping mall; control quality of operation activities (building management, training and accounting) to ensure a safe shopping mall with excellent service quality.
Detailed job description:
1. Manage all tasks of shopping mall operation of 3 Sections (Administration & Training, Facility & Security, and Accounting) (30%);
+ Functions of Administration & Training: Ensure smooth functioning and operation of the shopping mall by covering Administration, Tenant data Management and Customer Service Management of shopping mall.
+ Functions of Facility & Security: Control & implement facility, security and cleaning management work according to mall standards to assure a clean and safety shopping mall environment to customers.
+ Functions of Accounting: Ensure tenant's sales reports are fully and exactly recorded. Collect tenant fees fully and correctly and support tenants to reach target.
2. Formulate annual Operation plan/strategies and manage budget to comply with company/department policy (20%);
3. Manage service quality provided by contractors/suppliers to make sure they follow contract terms and conditions and meet AEONMALL's qualified standards (15%);
4. Handle tasks related local government and authorities (If any) (10%);
5. Formulate manpower development plan to comply Company requirement (10%);
6. Be coordinator with both internal and external departments (10%);
7. Other tasks as assigned by General Manager (5%)

Yêu cầu công việc

1. Bachelor's degree in Business Administration, Construction, Engineering, Finance or related fields.
2. Have 10 years of experience in Customer service, Operation, Project management or related fields.
3. Have management skill and experience: team management, budget management...
4. Good communication skills in English and Vietnamese.
5. Have good teamwork spirit.
6. Willing to work in shift
BENEFITS:
+ 2 day-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full-paid salary.
+ Additional health insurance 24h.
+ Training opportunities.
+ Annual teambuilding and company trip.
+ Health check once per year.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff working performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional environment for career development.
+ Young and dynamic colleagues.

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Khu vực
Báo cáo

Orient Express Container Co., Ltd
Orient Express Container Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
11th Fl., 60 Nguyen Dinh Chieu Str., Dist.1

OEC là Công ty Giao nhận Vận tải Quốc tế Toàn cầu. Hiện tại chúng tôi đang tìm kiếm ứng viên đủ tiêu chuẩn cho vị trí Giám đốc kinh doanh để gia nhập công ty chúng tôi.

Được thành lập vào năm 1981, Tập đoàn OEC có tầm nhìn cung cấp dịch vụ hậu cần toàn diện cho khách hàng. Ngày nay, Tập đoàn OEC phục vụ các điểm đến trên khắp thế giới và đã phát triển thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần hàng đầu từ Châu Á đến Bắc Mỹ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1981

Mission

Khối lượng hàng hóa của chúng tôi được tận dụng với mức giá cạnh tranh nhất trong cả dịch vụ đường biển và đường hàng không. Với OEC Group, bạn có quyền tiếp cận nhiều nhà cung cấp dịch vụ khác nhau mà không phải chịu trách nhiệm pháp lý theo hợp đồng.

Những nghề phổ biến tại Orient Express Container

Bạn làm việc tại Orient Express Container? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Orient Express Container

Orient Express Container

Click để đánh giá