Việc làm Orient Express Container

Cập nhật 26/03/2024 23:05
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Orient Express Container Co., Ltd
HCM - Operation Executive - Lush
Orient Express Container
11 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

RESPONSIBILITIES AND DUTIES – APPOINTED AREA:

1. Sales Performance:

- Utilize insights to adjust business strategies and stay ahead in the retail landscape

- Analyze financial reports and make data-driven decisions to achieve sales targets.

- Report and manage the overall sales performance

2. Operation

- Ensuring Store VM quality following Brand guideline

- Monthly/Weekly stock inventory, order management, forecasting and coordination for stock movement management

- Store system update, product transfers, system updates for new products, and payroll input

- Responsibilities and coordination for cover stock rotations, wastage input, maintenance, product data management, shop window printing

3. Shop Development Visits and Calls

- Conducting a two-day development visit so that each manager receives one per year.

- Measuring the Customer Experience and Communication skills demonstrated by the manager and team.

- Using the development visit guidelines to support the delivery of tailor-made learning, coaching and feedback to managers based on key areas of potential.

- Completing relevant paperwork and following up on actions set in a timely manner.

4. Probation Reviews:

- Conducting a one-day review at the end of a new manager’s probation period to evaluate the Customer Experience and Communication skills expected on the back of New Manager Training.

- Completing review form paperwork and following up on actions set at a review in a timely manner.

5. Training Shops and New Manager Training:

- Communicating and coordinating new manager training plans with training shop managers.

- Maintaining the ‘New Manager Training’ guidelines to ensure the training is always up-to-date, relevant and effective.

- Reviewing and developing training shop managers.

- Monitoring the performance of the training shops.

6. New Shop Openings / Relocations:

- Customer experience, team and personal development support to manager before, during and after the opening / relocation of their shop.

7. Performance Management:

- Implementing and supporting managers through performance improvement plans when related to FOP’s.

8. Shop Cover/Holiday Log:

- Keep up to date record of manager’s holiday.

- Support managers with shop cover.

9. Other Work:

- Collaboration and communication with Retail Operations and People Support.

- To attend meetings as and when required.

- Any other tasks as required, depending on the needs of the team and business.

Yêu Cầu Công Việc

  • -        A proven success story in Retail Management, preferably experience in managing multiple stores or Country Retail Management.

    -        Excellent Customer Service Skills and a passion for our customers.

    -        Thorough knowledge of the Brand and its current Global direction.

    -        Exceptional team player with proven ability to lead through influence and support.

    -        Comprehensive financial understanding and business analytics.

    -        Expertise in Coaching and Feedback.

    -        Exceptional Training and Development Skills.

    -        Effective Communication skills and presentation skills.

    -        2 years Management experience in Lush/OR a Retail business including experience in a Support role.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
189 Dương Bá Trạc, Phường 1, Quận 8, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Orient Express Container Co., Ltd
Orient Express Container Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
11th Fl., 60 Nguyen Dinh Chieu Str., Dist.1

OEC là Công ty Giao nhận Vận tải Quốc tế Toàn cầu. Hiện tại chúng tôi đang tìm kiếm ứng viên đủ tiêu chuẩn cho vị trí Giám đốc kinh doanh để gia nhập công ty chúng tôi.

Được thành lập vào năm 1981, Tập đoàn OEC có tầm nhìn cung cấp dịch vụ hậu cần toàn diện cho khách hàng. Ngày nay, Tập đoàn OEC phục vụ các điểm đến trên khắp thế giới và đã phát triển thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần hàng đầu từ Châu Á đến Bắc Mỹ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1981

Mission

Khối lượng hàng hóa của chúng tôi được tận dụng với mức giá cạnh tranh nhất trong cả dịch vụ đường biển và đường hàng không. Với OEC Group, bạn có quyền tiếp cận nhiều nhà cung cấp dịch vụ khác nhau mà không phải chịu trách nhiệm pháp lý theo hợp đồng.

Những nghề phổ biến tại Orient Express Container

Bạn làm việc tại Orient Express Container? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Orient Express Container

Orient Express Container

Click để đánh giá