Mô tả công việc
- Handle high volume call and test message
- Provide accurate, valid and comprehensive information
- Follow communication procedures, guidelines, and policies
- Manage complaints, provide proper solutions and options within the time limits; follow up to secure resolution
- Go the extra mile to engage customers
Yêu cầu công việc
• College degree or above
• Fluency in english
• Minimum 1 year experience in customer service
• Working hours: From 8:00 p.m. to 5:00 a.m
• High level of honesty and integrity; Proactive and meticulous; A sense of
responsibility and team work spirit
• Ability to work under pressure, strong communication skills and exceed
beyond expectation
• Passionate for customer service industry and can accept to work under
different work shifts
Quyền lợi được hưởng
• Salary: From 15.000.000 VND – 18.000.000 VND
• Equipments provided
• Team building activities
• Allowance: Public Holiday, Birthday
• Social health insurance
• Paid Annual leave
Phòng khám đa khoa quốc tế S.I.S Đà Nẵng được đầu tư xây dựng với mục tiêu chuyên thực hiện tầm soát đột quỵ, tầm soát tim mạch, tầm soát bệnh ung thư, khám chữa bệnh tổng quát. Phòng khám được đầu tư cơ cơ thở thiết bị máy móc hiện đại như máy MRI 3 Tesla, máy CT, hệ thống xét nghiệm tự động hóa… Cùng với đội ngũ bác sỹ chuyên môn cao, đây sẽ là nơi kịp thời cứu chữa sớm cho các bệnh nhân đột quỵ nhất là trong khoản thời gian vàng đối với điều trị đột quỵ. Đây cũng là tiền đề hướng tới xây dựng bệnh viện đa khoa quốc tế S.I.S với tổng vốn đầu tư 500 tỷ đồng, quy mô 300 giường bệnh trong tương lai.