Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
Job description details as below:
1. Design management: to ensure quality of the design.
- Cooperating with design consultant to prepare design document for legal process and construction work. (If necessary, responsibility of drawing is given to MEP engineer to make up for design consultant).
- Checking design document before transferring to other department. Contents of checking can include, but are not limited to:
+ Appropriateness to project requirements;
+ Compliance with legal regulations, design codes;
+ Effectiveness (balance between cost and quality);
+ Construct ability;
+ Risks caused by design (if any).
- Giving ideas to improve design quality.
- Supporting other department in design work, both technically and legally (if any).
2. Construction management: to ensure construction work goes smoothly.
- Cooperating with site team to solve site issues, both technically and legally.
- Review and give opinion on Request for Change, Request For Information (RFC/RFI) occurred during construction phase. Contents of reviewing include, but are not limited to: necessity of change, cost variation, schedule variation, etc.
- Monitoring and report on construction schedule, quality, and, if any, Health-Safety-Environment (HSE) issues.
- Checking site if required (not so often).
3. Cost & Product Management:
- Make BOQ.
- Verify supplier manufacture reliability.
- Suggestion about new solution (more specifically new construction)
- Study & suggestion for new system (even if not directly related).
4. Knowledge & Document Management:
- Planning (Design) guide & check list.
- Construction manual of MEP part.
- PM work process guidance manual.
5. Others Task:
- Supporting legal team regarding to technical issues while working with authority, other parties.
- Other tasks assigned by Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Experiences:
- At least 5-7 years working experience as MEP engineer of Project Management Unit (PMU), or of Owner, or as MEP design consultant. Use to work in at least 2 high-rise building projects.
- Having experience about legal issues is preferable.
Skills required:
- Can written and spoken English in the work.
- Able to work independently and under pressure;
- Willing to contribute in our company for a long term
Personalities:
- Being team player, enthusiastic, and responsible for work, being punctual- meet deadline.
Shin Yeong Project Management Company Limited là công ty chuyên phát triển bất động sản, nghiên cứu thị trường, tư vấn đầu tư, tư vấn quản lý dự án, tư vấn quản lý xây dựng, tư vấn thiết kế bất động sản, quản lý bất động sản, môi giới và phân phối, tiếp thị bất động sản.
Nhằm phát triển hoạt động của công ty, chúng tôi đang tìm kiếm ứng viên phù hợp cho một số vị trí tuyển dụng cho công ty SYPM (thành viên tập đoàn NIBC) – quản lý dự án.
Tham gia nhóm SYPM, bạn sẽ có:
- Cơ hội thăng tiến và phát triển nghề nghiệp một cách năng động và bổ ích.
- Cơ hội tuyệt vời để phát triển các kỹ năng và năng lực của bạn với nhiều cơ hội đào tạo và việc làm nhờ vào nhiều hoạt động.
- Môi trường chuyên nghiệp và thân thiện.
- Mức lương cạnh tranh và gói phúc lợi toàn diện: đánh giá lương định kỳ, tiền thưởng và các phúc lợi phụ khác để khen thưởng hiệu suất và đóng góp.